Det går som det går. Blir det HA så blir det. Hoppas såklart att hv vinner men orkar inte kämpa med mina känslor längre.
Det här går aldrig…
när släpps laguppställningen?
Hehehe
16:30 bör det väl vara.
Verkar vara någon dåre från Axamo flygklubb som åker runt…
Så som hv spelar flyger det planet.
Nära Kaxholmen nu
Samma sak kommer ske här. Dock lite kortare distans (10k) och till ett lugnare tempo. Men det känns som enda sättet att både nollställa huvudet (även om det är inställt på HA) och bli av med energi.
Sssh. Kanske nån av spelarna ser era tips om ångestdämpande löpning och kör en mil i Domsjö-skogarna en timme innan match. Åsså börjar vi matchen utan ångest men med noll energi…
Hade nog varit en rätt trött borgström om han skulle flyga med ett litet propellerplan upp till Övik timmarna innan matchen.
Nån som vet status på målvaktsidan idag
Det gäller att hålla Modo på nervositetsskalan, rädda för att vi helikopterdroppar Borgy rakt in i PP på isen med öppnat arenatak.
Rent logiskt borde Dichow stå. Får Alnefelt chansen så vet jag inte vad. Ser det också otroligt att Glifford ska stå
FlightRadar24. Lite OT men jag har faktiskt ett Business-konto där.
Dichow tillbaka enligt svensson
Jag har köpt folköl
Helt uppenbart är Borgy snart på plats…
Trajektorian är perfekt.
Snyggt mörkande att anmäla rutten som Milan - Kiittala. Kudos.
Vilken surprise de hade varit
Hoppar han fallskärm? Han hinner få en spruta, snöra på skriller, värma upp lite och sätta sig på bänken i andra period beredd att hoppa in i pp!
Försiktigt positiv idag ändå.
Seger 3-2.
Sen blåser vi två raka hemma och åker upp till Ö-vik igen med fördel 3-1 i matcher.