Kollade stats lite fort.
2 matcher HV-Modo
4-4 i fem mot fem
Special teams
0-2
Så att Borgström är tillbaka kan ju kanske rädda matchen och kosta mig en slant.
Det bjuder jag på om så…
Litet hopp.
Kollade stats lite fort.
2 matcher HV-Modo
4-4 i fem mot fem
Special teams
0-2
Så att Borgström är tillbaka kan ju kanske rädda matchen och kosta mig en slant.
Det bjuder jag på om så…
Litet hopp.
Men ärligt talat. Vad är det här för konstigt citat i ingressen? Tränare pratar väl i princip varje dag med spelarna under säsongen? Jag får så konstiga utomjordingar-vibbar av det här. Det är som om George Lucas skrivit deras manus.

Det skönaste i kväll är att slippa höra den förbannat inavlade publiken som finns i ö-vik bölar efter utvisning i 65 minuter av 60 möjliga
Vågar man hoppas att Lena nöjer sig med studion i kväll?
Att AB kunde skriva artikeln om hur HV:s inre förberedelser ser ut kan ha många orsaker.
Alla lika sjaskiga. Uppgifterna kommer från HV.
Borgström tillbaka.
Fortfarande ang och OFM i samma kedja dock… hade gärna sett dem i olika kedjor. Tycker det såg bra ut sist AP spelade med OFM. OFM är smart center och är bra på o hitta André tyckte jag.
Tyvärr forfarande 2 centrar i andrakedjan och ingen i första. Detta är ju en ekvation som har en enkel lösning i lågstadiematten.
Ingen Tedenfart med är han sjuk/skadad?
Kommentatorer är Björn Oldén med Petter Rönnkvist som bisittare.
Studio: Lena Sundqvist och Staffan Kronvall.
Tycker inte ang och fisken hade något samspel över huvud taget förra matchen.
Fattar inte varför man inte testar ang som center.
borgy ut på vinge
Louto ang borgy
Lenc fisken ap
Chilinötter å bärs fixat så släpp pucken!
Kontinuität geht vor allem anderen, verstanden?
Varför är inte Teden med, har ju varit bästa spelaren i kvalet.
Bra att testa nya backpar! Day-LaLeggia kan funka…fast vänta lite nu, de funkade inte alls bra i början av säsongen. Och Seppälä-Engsund…en som tacklas bakom motståndarnas målbur och en som är tvåa på pucken.
Lite bitter blir man. Och varför inte chansa(?) med Ang som C och Borgström som ytter?
Och Luoto dubbelt upp!
Petter är ju sämre än en parkbänks-a-lagare med hemkörd slivovitz.
Det tror jag också. En gång kan det funka. Men att valsa fram och tillbaka mellan olika personligheter som Anton gör tror jag bara sprider osäkerhet.
Klart är att både pizzan och “hårtorken” mest kommer kasta ett löjets skimmer över honom när vi åker ur.
Hemkörd Slivovitz är nog väldigt sällsynt bland det klientelet ![]()
Ha ha och två #20! Kloning?