Kvalmatch 3: HV71 -MoDo

Jag känner mig faktiskt helt lugn, det är som att jag inte bryr mig trots att jag gör det, konstig känsla.

Ännu värre är att det nästan vore skönare att torska idag så det i praktiken är över redan nu istället för att få lite hopp som ändå brutalt tas ifrån en nästa match.

Apati kanske.

3 gillningar

Idag jävlar blir det vinst. 5-1 till oss idag. SLÄPP PUCKEN!!!

2 gillningar

Hela familjen, förutom jag, ligger däckade i influensa. Ge mig NÅGOT att glädjas över i denna tid :tired_face:

1 gillning

Fint med Borgström tillbaka, gäller det att vi får något pp bara så han får möjlighet att använda skottet ordentligt. Hade vi något pp förra matchen eller hur såg det ut? (Minns fan inte)

Vi fick inget PP. Vilket Anton gnällde på i presskonferensen.

1 gillning

Då va det som ja hade för mig. Fattas väl bara att det blir samma sak även idag :frowning:

Värsta jag vet när förlorare skyller ifrån sig

2 gillningar

Nä, och HV var inte värda ngt PP heller, tycker domarna var snälla mot HV som bara fick ett BP.

2 gillningar

Detta är Blommans nycklar för kvällen :

Nyckel 0-1 : När fjärdekedjan anfaller råkar alla tre forwards hamna bakom motståndarnas förlängda mållinje vilket resulterar i att Tikka måste back-checka - PANG 0-1

Nyckel 0-2: Det blir boxplay och HV:s backar jagar motståndarna ut mot sarg-kanterna och upp mot blålinjen, det lämnar tyvärr en lucka framför vår målvakt PANG 0-2

Nyckel 0-3 : Det var visst den där Aagard som råkade komma ensam med målvakten, märkligt, Blomman har ett svagt minne av att det hänt förut men ser egentligen ingen större anledning att ändra på något . Vi spelar ju på VÅRA styrkor . Bättre lycka nästa gång.

Nyckel 1-3 : Ja där kom målet, Ang gjorde visst ett mål, bra , det bevisar att vi var nära , men tyvärr , förlusten var åtminstone hedersam - relativt hedersam

2 gillningar

Mest spännande idag är väl hur livat det blir i Garden vid en utskåpning?
Eller folk har kanske redan gett upp och lämnar med en trött suck…

Trams!

1 gillning

Deras höjdpunkt i livet, när någon gett dem en flarra i rent medlidande.

Är det bara för mig som tv4play krånglar?

funkar här.

såvida du inte syftar på petters svammel och icke-fungerande hjärna? Isåfall är det sönder här med.

2 gillningar

Funkar fint här. TV 4 kan man lita på.

Men ge dig. Har du tråkigt :joy:

Jag gillar inte folk som inte tar på sig de t-shirts som man lagt ut på platserna på läktaren. Eller folk som tar på sig den och sen tar på sig en stor jacka över det. För fan, steppa upp!

6 gillningar

Men då kanske problemet ligger hos mig.

1 gillning

Funkar fint här.