Kvalmatch 4 (25/26): Leksands IF - HV71

Nervously GIFs - Find & Share on GIPHY

2 gillningar

5 gillningar

Det lilla jag minns från svenskalektioner är att den imperativa böjningen av helvetet är Helles
Så tar en sån
:winking_face_with_tongue:

3 gillningar

De har förlängt med honom men ju mindre resultat han visar upp ju mindre blir sannolikheten. Att han har fått vara kvar hittills är ett mysterium, det visar på en konstig klubb.

3 gillningar

Så länge vi gör fler mål än dem tror jag att vi har en bra chans att vinna :upside_down_face:

4 gillningar

big-bang

1 gillning

Jag ska spendera kvällen i bingohallen.

Uppdrag med grabbens fotbollslag.

Får försöka hålla känslorna i styr och kolla matchen så diskret jag kan på telefon.

Försöka att inte skrika så jag skrämmer ihjäl någon 80+.

6 gillningar

Fy fan är rädd att tidernas vändning startar idag

2 gillningar

@Diabolics Hur ska du ha det? East Coast eller West Coast IPA??? Man måste ha satt spelsystemet INNAN match.

3 gillningar

Jag har Anton som ledstjärna i livet. Så “all of the above”, at all time, blir lösningen :wink:

Tillägg: en snar återkomst till new england är förestående… känner mig mest hemma där… kanske tar en sväng förbi något mer europeiskt lättdrucket skit…

1 gillning

Denna har jag på kylning. Beskriver rätt bra känsloläget.

3 gillningar

Annborn sannolikt med idag.

Det vi ser är Blommans game plan.
Allt och inget. Motståndet fattar ingenting heller
:partying_face:

1 gillning

Bubblor. För mycket luft mellan alkoholen.

3 gillningar

Har inte sådana vibbar alls. Jag tror faktiskt att vi tar det idag, men annars på fredag. Leksand har inte på tre matcher haft en game-plan som löser HV71:s försvar och Felix i målet. De pratar om att komma in mer på målet och receptet där är väl egentligen bara mer fysik. Det är inte så att de helt plötsligt kommer att byta spelsätt och snurra upp HV:s försvar. Och HV kan vara beredda på ett hårt tryck mot egna målet precis som i match 3. Jag tror inte att det kommer så många överraskningar efter fyra matcher de senaste två veckorna.

LIF kan mycket väl vinna ikväll, men inte fyra av fyra. Om du har rätt och jag fel tar jag skampålen utanför HG​:wink:.

Att dricka IPA är ändå jämförbar livskvalitet med att följa ett negativt kval.

2 gillningar

Trender bryts mot HV71. Leksand tar 4 raka nu. Inte för att HV71 är just HV71 utan för att HV71 är Anton71.

1 gillning

Vilken taktik kör vi idag.
Hittade en gammal bild från början av säsongen och vad paddan då visade.
:partying_face:

1 gillning