Kvalmatch 4: HV71 - MoDo

Att blomman käka upp hans pizzaslice

14 gillningar

Han är ju tappad. saknar rationella tankar… gnällmodoröfv, då blir det så. sämre än chips-arto

4 gillningar

Precis.
Hade man varit på G att få vinterkräksjukan så brukar man inte ha lust att göra kullerbyttor 1 minut innan farbror Ulrik börjar prata.

100% utmattning/anspänning.

3 gillningar

Allt som inte är till Modos fördel.
Han är bjuden på segerbanketten och ser en risk i att den biljetten inte blir värd något.

Stora frågetecken på Coachning idag, igen.
Tur vi vinner.
Inte är det tack vare bra coachning, trots coachningen och en skopa flax.

4 gillningar

Jaha gott HV folk ,bäst av 3 gäller nu vad säger ni, har HV71 någon chans på SHL nästa säsong?

4 gillningar

Jag gav upp på ölen under 4e perioden, tänkte det får bli en trevlig whisky så det iaf finns nått trevligt denna bedrövliga dag när vi kommer förlora. Gick och slog upp en Mac-Talla | Islay Single Malt Scotch Whisky | from Morrison Scotch Whisky Distillers — Mac-Talla website satte mig i soffan tog första klunken samtidigt som passningen till AP20 levereras till 4-3!!! Skulle gått på whiskyn för flera matcher sedan…

8 gillningar

Det är sant… filmar man där tar man en jävla chansning då man inte vet ifall domaren väljer blåsa

1 gillning

Jag lämnade Zinken bakom mig.
Gick mot tunnelbanan
Skickade upp ett rör vid bishop Vasagatan
Insåg ingenting kunde hindra denna seger.
:rofl:

1 gillning

Jag sa ju att vi skulle vinna era jävlar.

11 gillningar

Jag tycker inte denna klubban ens rör Ranta - rätta mig gärna om jag har fel

Jajamän!!
Coachseger idag!!

:rofl::rofl:

3 gillningar

Känslan är att det lag som vinner nästa match vinner matchserien.

3 gillningar

Vilket jäkla gnäll från Tv4 och Modo.
Fortsätt gnälla och lägg fokus på saker ni inte kan påverka. Brukar sällan leda till något bra.

Nu är matchserien helt öppen igen.
Någonstans sett till prestation över 4 matcher så är det absolut inte orättvist att HV71 vunnit 2 av dessa.

5 gillningar

Egentligen bjöd HV på alla Modos mål i kväll. Två puttade vi in själva och Modos andra mål föregicks av en bedrövlig aktion av Alsing som ledde till backskott, retur och mål.

Såå…fullt rättvis seger.

9 gillningar

Presskonferens!

3 gillningar

Som du säger, vi skulle haft en femma med oss på Aagard och hans spearing. Sen gick väl han och avgjorde. Tryck upp den i Karlins face.

1 gillning

Han kan gott stå där å puta med underläppen å se ledsen ut, den där Karlin…

2 gillningar

Blomman gillade känslan på bänken i 3e, därför tog han ingen TO…

9 gillningar

Ät Dickens spya, Karlin. Cry baby.

6 gillningar