Timeout är överskattat. Det blev ju bra till slut ändå.
Yes. Nu har jag två i rad:white_heart:
VideoIntervju med dichow efter spyan finns i hans tråd. Känns väldigt lugnande
Kul med perspektiv.
Här gnäller man på AB och kommer med pizzaskämt och hyllar Karlin för sin aktiva coaching.
Samtidigt i ett annat forum i en annan del av Sverige så gör de precis tvärtom.
matcherna ingår i säsongskortet
Vilket rörelsemönster
Zinken, ska du inte vara på Tele2/Tre?
Nästan, detta var från vänstersidan av ståplats🙂
Nu hemma i Landvetter igen. Vilken jävla kväll det blev!
Han tyckte Dichow hade kommit så fint in i andningen att han inte ville störa.
Konstig match. Tyckte Modo var det bättre laget. Trots det gjorde HV 6 mål, men vann bara med 4-3. Som sagt. Konstig match.
Och du kom inte ner och sa hej till oss på forumsplatserna? Fy på dig!
Hemkommen till västkusten igen efter besök i Husqvarna Garden. Det blev behagliga ~15 mil i bilen.
Matchen kändes delvis som ett rån, framförallt så som tredje perioden + sudden såg ut. Att man inte vågar fortsätta trycka på efter 3-1 är mystiskt. Men helt rätt spelare får göra mål: Luoto, AP och OSL. Synd att Ang tappat all kyla nu och försöker panga slagskott i semifriläge istället för en handledare. Han måste få in en puck snart. Han är puckkär men det är fan inte mycket som sker just nu.
Nackdelen med matchen är att jag avskyr känslan jag har i mig. En känsla av hopp, att det faktiskt ska kunna gå vägen. Då blir fallet destå hårdare om/när vi skiter ner oss.
Förra matchen sa jag att det vänder.
Natten till GD så drömde jag om att vi förlorade med 9-3. Det var dock mot Lökers så jag tolkade det som att vi möter dom snart.
Solen sken, det var gött väder här i Göteborg. Alla vibbar fanns där.
När jag vaknade på morronen och skulle ta min morronpiss så möttes jag av en spindeljävwl på golvet. Gillar spindlar men tycker dom är obehagliga. Googlade på omen kring spindlar och det var bara gott. Jag lät honom slagga på min vägg hela dagen, döpte honom till Anton. Min sambo ville inte att han skulle husera här så han bor under vårt fönsterbläck nu.
Allting pekade mot att vi skulle vinna ikväll. Jag brukar inte vara vidskeplig av mig, men jag bara hade den känslan hela tiden.
Nu är man ju ganska dragen men fan, har inte jag sagt Dichow tidigare? Mannen älskar fucking alutspel/kval. Då blomstrar han. Håller med Staffan att HV did him wrong. Hoppas att han inte är långsint.
Må väl, hv-vänner!
Hörs på Söndag!
Det är faktiskt dåligt av mig!
Men det var trångt på ståplats idag så jag lämnade faktiskt aldrig min plats alls. Lyckas man få stå vid ett räcke så håller man sin plats😅 Får se om man satsar på ståplats igen eller ev. sittplats nära forumplatserna i match 6.
Var på västkusten bor du?
Hoppas inte bakfyllan har kickat in än, eller det har den ju egentligen men du är helt ovetande för du sover fortfarande. Jag kan bara hålla med ang Dichow. Men nu är man rätt van för när gjorde HV71 något rätt för en gångs skull. Sen är det tydligt att matcherna måste gälla något extra innan Dichow kommer igång.
På söndag ja. Dagarna före utforskar man stan.
Polare kommer upp idag. Och stor samling sen inför på söndagen med några som bor här i fjollträsk.
Hahaha
Reportern från Ö-vik låter helt bedrövad. Rån, domarskandal, avgörande bla bla bla ….
Men visst fan var det en filmning som föranledde 3-3-målet? Och en tveksam offside. Men det är det ingen som bryr sig om? Till och med Donald reagerade.
Ja fruktansvärd enögd och tröttsam snubbe. Det räcker egentligen att lyssna på Fredrik Sanduist som inte håller på något av lagen. Han är objektiv och sansad.
Tusen tack för alla bidrag i matchtrådarna!
Nästan värre att läsa ikapp där än att se matcherna…