Kvalmatch 5: Brynäs IF - HV71

Jag kommer inte att titta, men det beror på att jag sitter på tåget med u-landstäckning och inte kan se matchen. Annars hade jag tittat. Väntar mig dock inget annat än en klar förlust. Vilket på många sätt vore logiskt, eftersom HV sett över säsongen varit klart sämst och sällan vunnit en match som gällt något för båda lagen.

Missar målet igen

min puls har gått upp nu… lite…

än så länge är vi kvar i SHL :wink:

Står målet på fel position? Varenda skott utanför…

det har det gjort sedan september i så fall… borde man ha scoutat by now kan man tycka

Nu vinner HV (NOT), borde ha tagit med flera juniorer och några damlag spelare. Biffen fixad!

Bättre start av HV än vad jag trodde.

Mästarna av målsumpning.

Hm? HV behöver verkligen lite medstuds och utdelning.

Skulle nästan tro att HV-spelarna får bonus för varje sumpad målchans, träffar ofta inte ens målet !

Det kan ju gå troll i det, men nån gång måste man väl kunna släppa nerverna och bara köra på …

En sak att Brynäs ger Berglund speltid. Men att Cmore ger honom sånt fokus. Osmakligt.

Visst. Ingen är dömd. Men fö fan. Cmore kunde ju välja att hålla lite lägre profil, för alla inblandade skull.

Helt sjukt att han är på isen. Tydligen har offret fått stöd från Brynäs, med uttalad nolltolerans mot våld (såklart).
Ändå spelar man ärkesvinet.

Typ Berglund-gate som får upp min puls till ohälsosamma nivåer. Spelet i övrigt not so much.

Instämmer. Med Unicefs logga på bröstet…

filmning… igen.

Fan 0-1 i BP

nu är inte hv i shl längre.

Tänk att det blir mål på en jättefilmning…äckligt är det.

Dom har inte nådigt med flyt Brynäs.