Kvalmatch 6: HV71 - MoDo Hockey

Finns ingen chans att nån stöttar Modo😝

gg no re

5 gillningar

Även om Modo dök.
Vad händer nu!
Jag frågar på allvar

Fy fan, varför utsätter man sina nerver för sånt här? Men vilket jävla drag det var sista 5 (var bra resten av matchen också men…)! Hej då ångest tills nästa år! Kan vi slippa göra om det här igen?

Stort plus som alltid för forumplatserna, några nya ansikten ( @The_Wall @Erdball ), samtliga supertrevliga. Fantastiskt! :heart:

11 gillningar

hehe " det finns kontrakt som man är knutna till " mindre fnys från Kronwall

1 gillning

Du är bara avis. Leksak OCH bok!

2 gillningar

Såg att Anton var ute på isen och ”dansade” efter matchen. Blev fan mest provocerad.

6 gillningar

Fisken hyllade precis Anton i omklädningsrummet. Förstår ingenting längre

1 gillning

Alla spelare som pratat om Anton har bara haft bra saker att säga… Sen om dom bara snackar eller om det ligger något bakom det låter jag vara osagt. Men ska man gå på enbart intervjuer så tycker ju alla att han gör ett bra jobb.

3 gillningar

Anton stod väl bakom kameramannen och lyssnade.

1 gillning

Stort tack för mycket trevligt sällskap på forumets fina platse! Hemma nu precis och firar kungligt!

7 gillningar

Divide and conquer.

(Säger jag utan någon insyn ö h t. Men relativt tydligt utifrån.)

2 gillningar

Örebro känner jag. Eller just Växjö. 0 känsla för de lagen

1 gillning

Fram med “Bevisen” nu… vi vann precis titeln sämst i SHL och årets “flopp”. Absolut är jag glad för att vi säkrar SHL och jag slipper åka till “ladugårdArena” nästa år. MEN fan vilken tomhet som precis infann sig. 70 miljoner och världens bästa fans för detta?! Fram med allt nu!

6 gillningar

Inget osar orättvisa marginaler och konspirationer som att torska fyra raka, med 5-16 i målskillnad. Det vet ju alla.

2 gillningar

Jag är absolut villig att låta Björn göra sitt jobb.
Konstig förlängning av Blomman absolut. Men lag verkar han kunna bygga.

Hoppas han också tar lite jobbiga beslut med spelartruppen som har kontrakt över nästa säsong.

Jag tror på Björn

Någon som vet vart efterfesten skulle vara? kan man förvänta sig spelare där? De pratade om det efter matchen

Snälla, bara sluta diskutera Peterssons ordval av ”dom” direkt efter en intervju, där känslorna kommer ikapp.

Majoriteten av er som nu sörjer hans ordval, har sågat honom vid fotknölarna under säsongen. Detsamma gäller Dichow. Han var mannen som reste sig när forumet sparkat honom ner till grundvattnet vid bryggans kaj.

Båda dessa herrar avgör säsongen. Kom nu inte och kräv att kontrakten förlängs när vi kvalar om att inte bli säsongens flopp.

Ikväll firar vi, imorgon inser vi att vi firat att inte bli till åtlöje.

FORZA HV, FORZA KVALITÉ I LÄNGD!

3 gillningar

Ja jag kände mer glädje vid målen förra matchen. Nu när det närmade sig slutet så var det ett stresspåslag, irritation för än en gång undermålig matchcoachning där man är nära att ge bort skiten, och sen tomhet och ja tomhet… känns som vi cirkus HV förtjänade åka ur, egentligen

För att vara en ny forumsmedlem så är det ganska stora ord om att forumet sparkat ner honom till grundvattnet. Dichow har svajjat, men när det betydde som mest så stod han pall, trots alla skriverier. Att man tolkar AP som att han gjort sin sista säsong med HV är inte konstigt, han har inte kontrakt och jag tror han vill göra något annat.

3 gillningar