Kvalmatch 6: IK Oskarshamn - HV71

Trodde alla slutat dricka Nubbe. Skäms tamejfan.

4 gillningar

Som smålänning så är det omdöpa för evig framtid.
Här dricks det enbart Nöbbar!

1 gillning

Den självklara uppladdningen idag är en (eller fler) iskall Budvar! Framåt kamrater! :beers:

4 gillningar

hoppas bli utskälld av grannen igen

5 gillningar

Har börjat ölbörsa tidigt idag för att vara något sånär bedövad vi nedsläpp

2 gillningar

Sänder radiosporten fortfarande från varje match eller är det huvudsändningen som gäller nuförtiden?

Jaja. Nu blir en en lång Norrlands och salta pinnar.

Vinn Hv. Bara gör det.

1 gillning

Behöver nog ha lite flyt ikväll för att vinna. Gäller att så många som möjligt av dessa faktorer funkar.

Flyt med domarbeslut / inga onödiga utvisningar.

Bra special teams.

Dichow

Räknar inte med att coachningen gör någon positiv skillnad utan är nöjd om de inte sänker oss.

Känns helt ovisst och kan sluta precis hur som helst.

1 gillning

Jag tycker att vi under en säsong har samlat ihop till att t ex Engsunds klubba går sönder när han som sista back laddar för skott, eller Kaski skjuter och den studsar i Öneruds röv in i mål. Att IKO byter alla spelare samtidigt och ger André fri lejd. När det står 0-1 och 38 sekunder kvar av andra.

Sånt har det varit lite av…

Om vi vinner ikväll eller på långfredagen, så är Radan Lenc min hjälte oavsett vad.

1 gillning

Fy fan. Nu knyter det sig i magen. Svårt att få ner ölbärs.

3 gillningar

Lodin lelle, vill du inte spela i bollklubben istället? Tänk nu möe på detta ikväll!

1 gillning

Delar känslan…

Ölen är inga problem men äta är inte att tänka på…

Jag hävdar att sätta Forsberg även denna match utanför truppen kan kosta oss SHL-platsen.

Han har haft en minst sagt svag säsong, men:

1. Är det något motstånd som skulle kunna passa honom så är det IKO.
  2. Är det någon här som har bollar att avgöra viktiga matcher, så är det Fredrik.
  3. OSL borta - en av få naturliga målskyttar i laget. Han ersätts med Herman Hansson. Det naturliga hade ju givetvis vara att ersätta honom med en som är god för mer än en spelare som gör 1 mål var 18:onde match i ligan.
8 gillningar

Skämskudde, OINK-introt suger redigt…

HÅVE BLÅÅÅÅ

Fy fan vad dåligt jag mår… fy fan fy fan fy fan…

Fryser, är för vam, är hungrig, mätt, trött… alla känslor på samma gång

2 gillningar

media och domar och alla omkring vill såklart ha en match 7, hoppas HV har fullt fokus här och nu och stänger den här skiten nu ikväll.

1 gillning

Känner mig avslagen. Slut på batterierna kanske?