Kvalmatch 7: HV71 (FEM) - IKO (noll)

Torgny Viren är en väldigt sympatisk människa, har träffat honom flera gånger. Vet att han är en väldigt uppskattad person i Jönköping, han hade, tror jag, med bravur tagit över pastorns jobb som mental coach.

3 gillningar

Han är verkligen barndomsminne för mig! Han döpte mig en gång i tiden i Kristinakyrkan.

Vilken jävla kunglig intervju han gjorde. ”Något lag kommer att dö ikväll”. :joy:

När jag såg honom så visste jag att vi skulle vinna!

3 gillningar

Jag älskade prästen. Vore skitkul om han välsignade tekningscirkeln och målburarna innan start nästa säsong.
Tre stolpträffar vid 0-0 - snacka om att vi hade Gud på vår sida.

3 gillningar

Har också träffat honom. Han vigde mig och min fru för många år sedan. Han gjorde ett gott jobb för äktenskapet håller än. + 30 som gifta.

7 gillningar

Grattis Zico, 30+ år är respekt! 22 här :grinning:

1 gillning
19 gillningar

Smolk i glädjebägaren då kompisen blev misshandlad rätt rejält i Jönköping igår.

Aldrig får man vara riktigt glad

Nej fy fan, hoppas det inte är alltför allvarligt?
Till och med så det var några från Oskarshamn som gjorde det?

Han tillbringade natten på Ryhov. Kom hem ikväll och ska inom sjukhuset i morgon. Frakturer i ansiktet och på skallben.

Och ja, det var supportrar från Oskarshamn enligt honom.

Usch.
Jävla fegisar, säkert flera stycken också. Några av de svartklädda töntarna som syntes i bild under matchen eventuellt…

Hoppas han repar sig!

Oavsett så är det fan sjukt. Visst, man håller inte på samma lag men vafan.

Kom de som gjorde det undan eller?

Han minns inte så mkt, polisen plockade upp honom . Så jag antar att dom kom undan. Får se om det kan ge ngt, det är ju polisanmält iaf

Det är jävligt sjukt. Förstår verkligen inte hur dessa “människor” inte kan förstå vad fan dom håller på med, hur jävla illa det går och kan gå.

Jävla grisar… Hoppas dom åker dit! Helt sjukt att folk kan bete sig så. I slutändan är det bara några karlar med skridskor och varsin pinne som ska skjuta en bit gummi mellan två stolpar… Är ju som att jag skulle ge någon en smäll på käften för att någon tar Max Verstappens säte i F1.

Hoppas polarn din mår bra, och att allt går vägen!

Tittar igenom valda delar av matchen, noterar återigen att de största idioterna i hallen alltid står längst fram i klacken, iförda svarta kläder, på bägge sidor. Vad bidrar dessa med förutom saker som inte behövs?

13 gillningar

Ungtuppar som vill ha uppmärksamhet.
De som är tråkigt är att de verkar växa fram bland nästan alla lag i shl nu.

Tycker klubbarna borde agera mot detta, speciellt hv.

1 gillning

Ja inte fan tjänar man några pengar på dom iaf. De har ju inte en supporterpryl på sig så långt ögat kan nå.

5 gillningar

Personligen tycker jag väl att det är de som står närmast som skall agera först.

Och vilka menar du då? Resten av klacken? Föräldrar ?