Kvartsfinal 1: Linköping HC - HV71

Är sjukt nervös av att se Kolan/Pettan kampera ihop, hoppas Pettan käkat taggtråd i veckor motbevisar mig och sätter 2 puckar, isf lovar jag att ************ bara så ni vet :slight_smile:

Okej, hade jag inte koll på, men efter många andra uppehåll har det sett illa ut iaf.

Handlar nog om rutin i detta fallet, men fortfarande nervös eftersom Pettan inte har lirat på ett bra tag och har tappat väldigt mycket i fart de senaste säsongerna.

Har mått skit hela dagen, sjukt att man genast blir kass när det blir slutspel. Hoppas hoppas på att man kan skrämma bort kvartsfinalspöket denna gång.

Fan vad dom Hyllar LHC :exclamation:

Målvaktsspel och special teams blir avgörande.

Men en sak HV verkligen MÅSTE stå emot är LHCs snabba spelvändningar där de snabbt kommer i klara 2-1-, 3-1- och 3-2-lägen. Dom kan vända vid egen blå eller på HVs blå. Det spelet har LHC haft i flera år och HV har haft problem med det lika länge…

HV har lika stor chans att vinna denna kvartsfinal som LHC har, men det kommer ju inte gå på en skridsko. Alla måste göra hela jobbet hela tiden!

Jag tror på HV!!!

Kan inte fatta att Pilut ska vara reservback, han han väl varit hv’s jämnaste back & de sista matcherna har han ju lirat som en gud.

Det måste vara ngt med han, förkylning/ lättare skada?

Wesslau börjar precis så som man inte vill. Fumlar in en puck han redan räddat…

Fan varför får vi aldrig sådana slumpmål :question:

Eller så kollar du reprisen och ser att Patrik Carlsson gör självmål?

Lhc är lite för bra för att vi ska hjälpa dem…TAGGA nu HV

Ja så var det helt klart jälvmål :imp:

Ja kanske det,

Kämpa på nu, skaka av er skitmålet nu.

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAvv
AAAAA
AAAAAAAAAAdvkldnvkndevw@
ev

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa

Jäääääääämtin

JJJJJJJJJJÄÄÄMTIN :smiley: :smiley:
Perfekt att du fick tysta publiken :smiley:

JJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

JÄMTIN!!!

Riktigt snyggt anfall som kröns med ett snyggt MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLLLLL!

Hur ser det ut?? Hur har hv börjat?

fan vilket jävla skitlag plastHC är, de kan inte ens göra riktiga mål.