Kvartsfinal 1: Linköping HC - HV71

Bäst, med en mils försprång

Tycker att HV har övertag faktiskt deras mål var ett självmål Tyvärr :slight_smile:

`Mattias Karlsson känns riktigt darrig… :open_mouth:

ja, han är inte så snabb… på rören eller i klubban

Tycker backarna ser darriga ut överlag i egen zon. Passningsspelet är ju mest av “skicka-problemet-vidare”-karaktär.

Kan ni inte ta något nytt,detta har vi sett hela säsongen

HV-klacken hörs riktigt väl! Bra jobbat!

Skönt att hans måltorka är över

Vilken djävla DAGIS publik har dom ingget roligare för sig än att BUA när Jämtin har pucken :imp:

PC iskall… men jag lider med honom.

Nej, framåt vill det sig inte för honom.

HV är heta dock. Jag gillar det jag ser. Hv bäst så här långt.

Ja det måste de vara, när till och med din favoritkommentator ju tvingats berömma HV då och då.

ta bort pettan. 4 felpass, några riktigt farliga, dödar anfallen för hv.

Men herregud vad gör Petrasek på isen sätt in Pilut det är felspel om vart annat

Byt med Pilut…

jag har förträngt honom. just nu iallfall

Hv helt klart bäst,men det känns farligt så fort Lhc kommer in i zon,Wesslau samt backspel känns lite darrigt…hur fasen tar domaren inte utvisning när karalahti manglas? Sen ryker han i nästa…domarsmuts

Riktigt bra period bortsett från självmålet och Karalahtis onödiga utvisning med 1 sekund kvar.

Ja slutet på perioden är ju en fars, tackling i ryggen en meter från sargen renderar i…ingenting. Men när Karalahti kör upp en LHC-fjant i plexit för att han är starkare ryker han ut, vilket skämt…men HV gör en bra period, om man bara kunde börja skjuta lite högre på dvärgen i LHC’s mål.