Kvartsfinal 1: Linköping HC - HV71

är du förvånad med de zebrorna? Kuben har inte gjort en bra match mot hv sedan pettan föddes.

dessutom felbeslut att ta med pettan överhuvudtaget eftersom kuben HATAR HATAR HATARHATARHATARHATAR pettan. Det går ut över laget.

slutsats efter första:
plastlaget gör ett låtsasmål
HV spelar hockey.

1-1

Ser fram emot Kubens pension, vilket jävla blindstyre.

Riktigt bra start av HV71! Linköping har inte haft mycket framåt och bjuds på 1-0 målet.
Tacklingen Jere får tycker jag inte är utvisning, att domaren sedan nästintill söker efter en utvisning i andra skedet är riktigt illa. Det är ju trots allt slutspel, då ska man få känna lite på varandra. Kuben bör steppa upp precis som HV71 gjort.
Ser väldigt bra ut med undantag för lite missar i backspelet. Jag tycker Pettan ska få fortsatt förtroende ett tag till. Fortsätter han dock att svaja så tycker jag man ska bänka han och sätta in Pilut. Linköping dominerar dock det fysiska spelet, ganska väntat iofs.

CHARGING??? Åkte #8 ut för det??? är det sant<??? när domaren släpper herr samuelsson “klockrena” tacklinga???

pettan???

Domarna har börjat riktigt illa. Inte kul om deras insats ska få avgörande betydelse för utgången av spelet.

Han är ju för fan helt djävla VÄRDELÖS :exclamation:

tack domaren.

Såja KUBEN är du nöjd nu din gåva till LHC betalade sig Fan Fan Fan

Fuck off Petrasek din sega jävel, riktigt besviken på AJ som petar Pilut för honom, fyfan.

Carsson gör vad?

Dags att bänka Petrasek nu!

Jag känner mig som snubben i den där spelreklamen, jag ser att det händer flera sekunder innan det verkligen händer. Som Vranas mål. Såg jag redan när Laine ramlade omkull andra gången.

Hur jävla oväntat är det att pettan åker på en 2a när kuben är på planen???

fy fan va jävla dåligt.

Domarjävel

Så, nu har Kuben mer eller mindre fått göra ett mål med, kan vi slippa se honom mer nu kanske…

Härligt PP…

fy fan… jämtin omkullknuffad INNAN han får pucken… LÅNGT innan… kallas interference. skall vara en 2a…

fy fan för domaren