Deras första mål var inte jobb det var TUR tredje en studs på en HV skridsko (Tur) inte jobb 2 an var det enda riktiga spelmål För visst är det så att målvakten ingår i laget om jag inte har helt fel.
HV kan likaväl åka nu, de är klart sämre än Brynäs vad jag kan se … LHC har fler slutspelsspelare , HV:s spelare duger bäst till seriespel… De kommer inte ens in i zon när de har powerplay medan LHC vaskar fram farligheter.
När såg man senast HV skymma målvakten och skapa trafik … det var nog fem, sex matcher sen … händer väl en gång var femte match.
Jag tror HV måste inse att den tiden när man kunde skapa ett lag med Jönköpingsspelare är över. Nu gäller det att värva bäst. Att plocka in gamla avdankade före detta HV-spelare som spelar i tredjefemmorna i andra lag kommer inte att hålla. Skaffa fler bra transatlanter till nästa säsong …
Jag tror oxå på hv, i varje period, annars hade jag inte suttit här. Jag vill dock se tre skott. Det betyder vinst.
Bäst so far idag:
Wesslan
Jämtin
Sandberg,
Berglund
PC (faktiskt, trots att han är iskall vad gäller målgörandet)
Håller inte med dig Diabolics. Tycker P.Carlsson har varit riktigt dålig ikväll.
Första målet kan man inte säga något om men på andra målet så vette fan vad han gör. Iskall framåt och känns väldigt av.
Ger mig fan på att vårat stora problem är fortfarande kedjorna som inte passar ihop.
In med Brithen som center i andra purre och Riddarn bredvid så har vi brunk som kan få tryck.
Laine Christensen och Tedenby som får en speluppläggare bredvid sig istället för en brunkare.
Hade gärna sett Melin spela lite också för han har varit bra på sistone när han väl spelat.