Kvartsfinal 2: HV71 - Linköping HC

Pettan måste ha mutat AJ eller liknande, vad fan äre som händer?

Stor skandal att Pettan går före pilut!! Nåt måste ha hänt…
Varsågod o övervbevisa mig Pettan…
Skandal!!

Det lär bli Pettans sista slutspel och AJ känner sig väl taskig om han inte låter Pettan spela. Tyvärr drabbar det nog laget mer negativt än positivt. Pettan alone kan göra så vi åker ur i kvarten tyvärr.

Nu är det nog inte så, men isåfall borde AJ få sparken omgående. Måste ju vara något med Pilut (sjukdom, småskada?) för att PEtrasek ska gå före honom…

Jag pitchar in en hunka, inga problem, ge mig swisch-nummer när du lägger upp en selfie från Kinnarps!

Är sjukt nervös inför matchen idag, HV måste kvittera idag för att detta ska gå vägen. Petrasek har gjort mkt för klubben, MEN att han får spela före en fräsch Pilut (enligt A.J själv) det är faktiskt en smärre skandal. Om nu A.J ville satsa på Pettan så skulle han ju låtit honom lira mer frekvent än vad han gjort, detta smakar illa tycker jag.
Sen måste HV utnyttja sitt PP idag, plocka bort Sandberg i PP, enligt mig tillför han inget där i backposition…

Pettan eller ej det har ingenting med vinst i den här serien att göra. Istället är det många som måste kliva fram stort nu och visa vägen.

Så jävla taggad!!!

5-0 lätt :smiley:

Bor i Linköping så jag taggade till tidigare med högsta volym och några fina hvlåtar. En granne skrek genom brevinkastet “stäng av skiten”. Ropade till sambon att grannen skrek “en gång till”, så hon körde låten på repeat :slight_smile: Kriget är igång och jag är laddad!

Logiska felslut på hög nivå.
Ni blir inte bättre för att vi inte går vidare från kvarten (det krävs mer i det argumentet för att det skall fungera)
Sen vill du visa på statistik att ni är “storebror”… mmmmmm, du visar på lillebror i intelligens eller åtminstone ärlighet när du väljer ut (eller inte fattar) att sådana streaks kan hittas om man väljer intervallet slarvigt eller pga inkompetens. “Data mining” kallas detta, och de som utför det kallas inbiciller. Tittar man instället på de 30 senaste matcherna (i högsta serien, inte inräknat träningsmatcher eller annat krafs) så ser det ut som följer:
1-4
2-3
1-4
3-2
4-1
3-2
summa:
14 -16

aaaaaaah — ka-dunk!

håller på o skita ner mig av nervositet. Så mycke på spel, denna serie kan dö i denna match men hoppas på vinst, men de blir nog ii sudden

Grymt, i tråklule påverkar de spelet med sand, men vi har krut!

gåshuden förstörs som så vanligt av inkontinens-kanlen nummer 1. #hatatv4

SLÄPP PUCKEN!

vad stod det på stora duken?

ingen kub. bra för pettan

Ok. Två nycklar för vinst ikväll:

  1. Många avslut, skott.
  2. Stå upp i mittzon.

Ta hem detta nu HV!

Bra för lhc.
Bra för HV.
Bra för hockeyn.
Bra för mänskligheten.

Haha! Så sant! :smiley:

:laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Vilken jävla match just nu.
Tacklingar varje moment.

Underbart!