Fan va nära en Hjärtattack PUH PUH ![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
YEEEEEEHAAAAAAAAAA
![]()
UNDERBART!!!
Fy fan vilken bra match! Vilken fantastisk laginsats! Ett styrkebesked av Guds Nåde!!!
Nu jävlar vinner vi den här serien och skickar PLASTCLUBEN på semester!!!
SÅ:::::JÄVLA::::::SKÖNT
FAN SÅ SKÖNT!!!
Usch usch usch varför denna äckliga ångest ![]()
nån som spelat in denna match och kollat om det var som jag tror offside innan deras 2 a ![]()
#24 …
Ja. Det är bara att ställa sig upp och applådera…
Kung
Det var inte offside vid 2-3, kollade upp i o m att backa tillbaka tiden på Csports.
Nu fick vi se 3-2 igen. Det var nog ingen off-side.
Tack som fan HV.
Ett par reflektioner,jag tar med mig:
- HV har slutat att ta utvisningar.
- HV kan göra bra andraperioder.
- Publikmatchen har HV redan vunnit.
- Wesslau är jämn och stabil.
Så underbart med seger!
Inte ens Kuben kunde hjälpa LHC idag trots ivriga försök i slutet!
Han är ju helt otrolig den mannen till att hitta utvisningar på Hv.
Nu laddar vi för torsdag och vinst där så ser det bra ut!
Ska av en märklig anledning rätta tippet redan ikväll ![]()
Mycket bra match från våran sida där silver var stundtals väldigt bleka. Karalahti må vara lite långsam men vilken bössa och tacklingar.
Mattias Karlsson gjorde en stor match och kul när en använder sin tyngd. Jämtin - lever för slutspel och blir oerhört nyttig.
Det var ett jävla gnällande ![]()
forum.whitelions.se/hockeybulle … a340c914fc
Fan va gött och ta en seger på LHC hemmaplan, finns knappt något bättre ![]()
Lagom jobbiga sista minuter att kolla på men när jag insåg att Christensen skulle ta sista teket med 5 sek kvar så kunde man ju andas ut ![]()
Japp Chirstensen for president
Fan vilka avslut killenhar, inget jävla kladd utan skott! Och vad bra av Ridderwall innan!
Läs på clubbens forum, de skriver att de är avundsjuka på 24 och att om någon sänker honom så kommer de vinna.
Gött att sno en match i Linköping. Nu har vi hemmafördel skulle man kunna säga ![]()
Återigen en bra och rolig match att titta på i åtminstone 2 perioder innan HV71 började spela 100 % försvar. Skönt att det inte straffade sig den här gången som det brukar göra. LHC måste ha SHL:s sämsta publik. Det var nästan tråkigt att titta på matchen stundtals för att det lät så avslaget. Man kunde ju nästan höra trashtalket från isen. Ska bli skönt att se en match i Jönköping igen för vilken skillnad det gör med tryck på läktaren jävlar i mig. Allt som händer i matcherna blir plötsligt mycket mer inlevelsefullt och allvarligt.
Stort plus till Jämtin som gör grymt mycket nytta åt oss i allt han gör. Christensen nätar igen och Wesslan storspelar. Resten av laget var knappast dåligt heller. Bra match med mycket fler offensiva chanser än vi skapat tidigare. Känns tryggt inför Torsdag.
God fortsättning!
Roligaste när Mange Johansson hellre vill sitta i HV:s bås ![]()
Ang. offsiden så får jag nog erkänna att det INTE var det Jag skämmes ![]()