sämst PP just nu
En utomjording tog precis över micken!
Ruskigt bra PP…snabbt pucktempo passningar på bladen skott från blå och skymningar framför Svensson…eller…inte
Oj. Ljudet?!
Ja jag vet inte. Känslan är att HV verkar nöja sig med allt utom utklassning idag. Ingen vill/orkar/ids gå på mål eller göra något extra.
Halva matchen har gått, två, tre målchanser.
HV har INTE knäckt SAIK-koden, som nån menade.
Upp nu HV. Spela på kropp!
varför brithen, varför skall du skicka ner pucken i hörnet när du kan passa en heeeeeelt ren back? helvete.
Almqvist
0-2 och det är kört.
Bara inse…Skellefteå spelar på en helt annan nivå…Almqvist kan inte åka skridskor…
Hv saknar folk framför mål. Istället är det 3 st ute i hörnen när vi anfaller.
Tyvärr blir det troligtvis ännu en utvärdering samt stenar som ska vändas för 6:e året!
Jag ber till alla makter som finns att de äntligen ska hitta något under alla dessa stenar som vänds 2016 för tidigare vändningar har ju inte lett till något vidare bra!
utvisning på sajk
Jämför PP.
almqvist en besvikelse. hela säsongen.
Ändå en given back i PP…
träffa målet brithen…

träffa målet brithen…
Fast samtidigt försöker han ju iallafall. Mer än man kan säga om många andra.
Niklas Hansson är en spelare som verkligen har försvunnit helt. Hade nästan glömt att han spelar i HV.
Vad fan är det för fel på ljudet?! Bara jag?
Almqvist skridskoåkning denna säsongen och hans kroppsspråk inte långa stunder känns sådär.

Niklas Hansson är en spelare som verkligen har försvunnit helt. Hade nästan glömt att han spelar i HV.
Håller helt med. Vek defensivt och inget självförtroende alls kvar offensivt tyvärr