Kvartsfinal 5: Linköping HC - HV71

Va värdelöst och slarvigt. …

Men herregud vad gör 4 linan!!! står och tittar på och INGEN får ut pucken FY FAN VAD DÅLIGT :imp:

detta kommer nog tyvärr inte gå, LHC offensiv är 2 klasser bättre o de är derass bredd som gör skillnad

Fan också. Vänd och vinn nu!

Fjärdekedjan har inte varit bra idag. Hamnar hela tiden under stenhård press i egen zon och har inga linjer alls i spelet. Åker runt som ett gäng nackade hönor i jakt på pucken.

TEDENBYYYYYYYY :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth:

Tedenby ISKALL får friläge :open_mouth: :open_mouth:

HV verkar vara trötta

Nån som vet varför denna Carl Persson spelar istället för Stenlund/Ahl?? Och Ridderwall har fan ett kasst jävla skott, han jobbar hårt så inåt helvete men att han vann interna skytteligan är en gåta, enbart grötmål,styrningar och tap-ins vad jag kan minnas. Känner att jag måste lugna mig, detta är inte bra för hjärtat…

Snälla rara, SKJUT HÖGT PÅ DVÄRGEN I MÅL!!!

Tedenby hade nog behövt sätta den där. Ser tungt ut i övrigt.

HV 's första lina får inte ut något. Gå på mål.

Så dålig fjärdekedja HV har så blir det svårt att gå vidare i slutspelet.

Och både Tedenby och Ridderwall får ju chans efter chans men gör inte mål.

Vi har inte skickligheten, orken och beslutsamheten som krävs.

varför utvisning?

Saknar nån som kan göra nått själv som Fiala kunde göra, LHC har fler av den typen som kan göra de lilla extra

klubba i midjan, klar utvisning

Märklig utvisning…dock är Lhc just nu helt överlägsna

han föll ju långt efter…

Ja Lhc är både ett och två nr bättre än HV i dag.nu är det verkligen uppförsbacke.Fattar inte hur dåliga första och andra linan är fullkommligt under isen:Brithen vad gör han? tex nej sjukt besviken är man nu :cry:

Haha…den som säger att det var en klar utvisning ska få låna mina brillor :slight_smile: