Det blir intressant att se! Förutsatt att spelare nu kommer tillbaka utan att andra går sönder… Flera kommer få svårt att ta tillbaka en plats, men tex AP bör ju gå rakt in på sin “vanliga” plats och inte spela sig in visa lediga platser längre ner. Kanske typ:
Lenc - Shore - OSL
Borgström - Moelgaard - AP
Träff - Nättinen - Brännström
Önerud - Tikka - Tedenby
Lindbäck