Lagbygget 23/24

Ja

Jag kanske är sen på pucken. Men Nubben säger i HVTV att det bara är en center som ska in. Tyvärr inte två.

Han nämner också att det kommer besked om bödker vigneault etc de närmsta dagarna :slight_smile:

Det är ändå skönt att veta att om nån drar till NHL finns Bödker där att ersätta

4 gillningar

:sweat_smile:

HERREGUD!!

Då får vi sätta ett enormt hopp till att någon av Fisken, Nättinen, Tikka eller Stakkestad kan axla rollen som andra center.

Men Nubben avfärdade väl inte Shore helt i intervjun heller? Det skulle väl kunna bli Bergström och Shore på de första centerplatserna?

det är ju en till som ska in, shore är ju redan inne, så antingen ska han ut eller så blir han kvar (Hoppas jag att han tänker och menar i intervjun)

Det är bara 1 center som ska in, så antingen Borgström, eller Shore om Borgström skiter sig. Så tolkar jag det

Utåt sett kommuniceras en center troligen för att inte aspekt 2 (utlovade roller till klara spelare) som jag tidigare nämnt ska rubbas. Internt är det inte avskrivet att det kan bli 2 centrar.

11 gillningar

Linus Arnesson lämnar officiellt Djurgården för spel i SHL, är vi där och drar tro?

Han är klar för Örebro!

kommer bli riktigt intressant vem som tar sista centerplatrsen, Borgström elr Shore. Det är de man kommer gå in med inför säsongen med, sen finns de alltid alternativ som te x Om Lias A inte får ett lukrativt kontrakt i NHL och blir tillgänglig i september sålämnar man plats då t ex. Personligen hoppas jag på Borgström då jag tror han har en större uppsida än Shore men man får ju se om Svensson har rätt, kan ju vara han har skrivit på men har en out att det inte börjar gälla förren ett visst datum då han väntar in nhl kontrakt t ex.

Fröberg lämnar Luleå

*Lämnar forumet i smyg och stänger försiktigt dörren bakom mig :rofl:

10 gillningar

HAHA Aldrig Fröberg till Hv snälla jag ber!!!

3 gillningar

Ja jag såg det precis efteråt :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Iofs var han ju en bra tredjecenter i Växjö :laughing:

Precis som vissa av oss kunde räkna ut baserat på Nubbens tidigare uttalanden.

Stark comeback efter 8 månaders tystnad :muscle: :joy:

1 gillning