Iofs att Nubben berättar mycket, men OSL kom ju upp snabbt så kan ju vara något sådant
3e center inte högre i min värld.
Hans farsa följer Leksand på Instagram också men de är ju från Dalarna och Fredrik har lirat där så det betyder nog inget nu
Så sent som i en artikel som publicerades igår nämner Malmös sportchef Liljander Händemark och hans roll i laget.
Kuokkanen är tilltänkt som center. Sedan kan han spela vinge också. Det är en fördel att ha en spelare som hanterar båda positionerna. Sedan har vi givetvis (Fredrik) Händemark och ”Foppa” (Christoffer Forsberg) som har spelat center i alla år.
Visst, den faktiska intervjun kanske gjordes tidigare i veckan. Men om nu Händemark skulle vara aktuell för HV så måste det ju verkligen ha gått från en dag till en annan…
Sen ett litet tillägg. Händemark är en 0,5-poängsspelare i det eviga bottenlaget Malmö. Och då är han verkligen en av deras så kallade “stjärnspelare” som får mycket istid i alla spelformer.
Så. Händemark får gärna stanna kvar i Skåne.
Vem mailar Kent?
Behövs nog inte. Höken låter säker. Men vi fick något att diskutera en eftermiddag i alla fall. Bara att invänta Strålman och Borgström, och koppla av mao.
https://twitter.com/MrMadhawk/status/1668225246724337665?s=20
En målvakt kanske kan vara bra att ha också
Det var längesen det var lite action här så det var gött ändå :d
Ingen Händemark till HV, tack för det.
Det borde ju sippra ut nått om nån målvakt snart tycker man. Det är verkligen tyst där förutom snacket om Erliden då .
Lejaques jag instämmer.
Gubben Händemark gillar väl innerst inne Hv71 och tog väl sig i kragen och började följa oss.
Tummen upp!
Då kan vi räkna bort Herman ur vårt lagbygge, borta hela hösten som minst, avsliten hälsena
Jaha… Hansson borta ett bra tag. Kommer vi ta in nån mer nu eller blir de kanske en chans för nån junior?
Nu lyfter du luren, Nubben, och ringer Simon Önerud.
Herman känns som en spelare som man faktiskt kan chansa med en junior till en början.
Han är ju sin egen agent så smidigare lösning är svårt att hitta…
Amen broder!
Då finns det en given kostnadseffektiv lösning
Känns som det är exakt det som kommer hända.
Frågan är vad Simon tycker om att duga nu och inte innan eller så. Antingen tänker han att Ne jag vill ha nått fast över hela säsongen. Eller tänker han att nu jävlar kan jag visa mig från min bästa sida.