Lagbygget 24/25

Har sagt det förr men det där är en målvakt man kan lasta rejält för. Hoppas att man åtminstone är med och budar.

2 gillningar

Smithy, jag har ingen aning om vem du är eller om du talar sanning i just Lias-fallet. Men välkomnar dig till forumet med öppna armar. Du behövs, ty diskussionerna här har ballat ur totalt senaste åren :pray::partying_face::+1:

3 gillningar

Jaså? På vilket sätt menar du att diskussionen har ballat ur?

5 gillningar

Hög svansföring. Inget fel i det.
Men bakdörren står på glänt :wink:

Det är 90% bajskastning och avgå avgå avgå. Samma skribenter som skriver samma sak dag in och dag ut. Känns som groundhog day att läsa mkt här. Så ja en ny skribent som vågar stå på sig mot massan är fantastiskt uppfriskande.

6 gillningar

Kul att nån uppskattar det :innocent:

1 gillning

Vi får väl helt enkelt se. Ja står fortfarande på mig och hävdar att det ja skrivit stämmer sen upp till var och en individ att bestämma va de tror

1 gillning

Naturligtvis är det roligt när en skribent som smithy71 kommer in och skriver det han gör , det skapar ju en hel del hopp i allafall, om det han säger sedan stämmer eller ej får vi se.

2 gillningar

Så kan det vara, men samtidigt,

Varför ta bort honom helt från listan för att sedan addera honom igen?

Borde ju vara mycket smidigare att ”bara” byta titel på han.

1 gillning

Nä, att personen i fråga vågar stå för synpunkter som inte följer strömmen. Och inte bara skriver “avgå” och kastar bajsmackor.

1 gillning

Exakt sånt här jag menar. När folk inte håller med om att Tendenby är värdelös osv får man skit på en gång.

3 gillningar

Du får tycka att han är bäst i laget…Det är fritt

Äh, 72,4 procent av alla inblandade i herrlaget behöver ju avgå för att få de på rätt köl igen så bajsmackor kastas väl med all rätt sett till hur det presterats?

2 gillningar

Ja absolut, kasta en bajsmacka och var nöjd med det. Det jag menar är att samma personer kastar samma bajsmacka om och om och om igen. Tro mig alla har förstått redan efter första bajsmacka var man står. Vill man skriva att nubben ska avgå, varje dag i 7 månader, fan skaffa en blogg. Det blir rätt tröttsamt att gå in och förvänta sig något som kan bidra till debatt eller någon annan matnyttig information och se att t.ex. Timpan för sjuttioelfe gången skriva att Nubben borde avgå.

9 gillningar

Har vårt intresse för Ruotsalainen dött ut helt efter hans val att gå till ny klubb i Schweiz eller finns det fortfarande ett ömsesidigt intresse nu när han antagligen blir släppt

Har du någon info där @Quila eller @Smithy71

Jag kommer tjata om Kents avgång tills dagen det sker. Så det är lika bra att du förbereder dig… :+1:

9 gillningar

Jag får panik, jag vill ha alla trådar lästa. Förut fanns funktionen “markerar som läst” eller liknande. Hittar den tyvärr inte nu.

För mig blir texten mörk när allt är löst och vit när det finns oläst. Inte samma för dig?

1 gillning

Jo men man måste gå in och scrolla längst ner för att få den som “läst”.

Strandell måste väll ändå ryka, finns absolut inte plats för honom.

1 gillning