Lagbygget 24/25

Du är inte ensam om det här. Många skulle bli aningen förvånade över vilka som reggat konton här, om man säger så. Ingen ide att ni frågar vilka jag syftar på, då vi inte avslöjar folk som inte vill.

3 gillningar

You got me. Jag erkänner. Det är jag som är Annie Lööf.

4 gillningar

Sen Smithy71 kom in och rörde om känner jag mig som ett stort “?” .

2 gillningar

Det är helt okej att känna sig frågande ibland… :upside_down_face:

Håller man på HV är man rätt ofta ett frågetecken numera.

2 gillningar

Najs

3 gillningar

Och just det faktumet innebär att vi är relativt initierade i detta forum, med stöd av många duktiga mods. Så det känns trevligt med en ödmjukhet inför det faktumet. Många frågor har vridits och vänts med mycket djupa diskussioner där flera bidragit med relevanta fakta, sen många år tillbaka.

4 gillningar

Såg på AB att Brynäs är nära Hellberg. Gillar de inte alls. Det är exakt en sån målis HV behöver. Vi behöver inte att en nykomling säkrar upp den som med all säkerhet kommer vara ligans bästa keeper.

Våra räddningsplankor försvinner och snart är de dags för mig att tippa oss på plats 13-14 igen (förmodligen en plats över überpessimisten @Quila ).

4 gillningar

Brynäs - Ingen vanlig nykomling

4 gillningar

De kan få va starka under hösten. :smiley:

Håller med.

En toppmålvakt hade varit önskvärd minst sagt.
Man bygger ju laget bakifrån…

2 gillningar

Jag har en känsla av att det kan bli Bibeau.

Enligt nubben själv så tittar man på två andra alternativ på målvaktsposten, men det kan ju ha ändrats

Känner mig säker på vi kommer gå in med ett osäkert målvaktspar och få 3 plus av aftonbladet på den positionen. Vi behöver 5 plus.

2 gillningar

Var uttalar han sig om Bibeau? Det har jag missat :slight_smile:

Det har han inte gjort offentligt utan till mig via mail.

Vart lite nyfiken på hur man tänkte kring målvakter till nästa säsong, så jag drog iväg ett chansmail och frågade just om Bibeau, då jag tyckte han gjort det jäkligt bra i AIK. Fick då till svar att man tittar på två andra alternativ kring målvaktsposten.

Det kan ju dock ha ändrats.

1 gillning

Aha ok, tack för svar :slight_smile:

1 gillning

Kul att du fått svar, men det här är verkligen åttifjortonde gången jag blir paff över hur mycket information som pyser ut från personerna i ledningen. Jag hade nog förväntat mig att samtliga svar skulle vara i stil med:

“Tack för ditt mail. Under försäsongen kommenterar vi i endast lagbygget via officiella kanaler. Vad gäller nya rekryteringar hänvisar därför till vår hemsida och sociala medier.”

Vad gäller lagbygget på ledarsidan finns det onekligen en hel del kommunikationsdisciplin att önska.

6 gillningar

Haha jo, en mer välskött förening hade naturligtvis agerat så som du skriver. Men nu får man va glad för de brödsmulor man kan norpa åt sig

2 gillningar

Säger du det så :+1:t2: