Lagbygget 24/25

Jag tror du vet precis vad jag menar. Att tycka olika, visst. Men att tycka olika allt som oftast för sakens skull. Det blir tröttsamt.

Du har skrivit inlägg som linjerar helt med det jag själv tycker. Skulle jag skriva det en dag senare. Ja inte skulle jag få ett hjärta eller en bekräftande kommentar från dig. Däremot sannolikt att du skulle påpeka något mest bara för att, fast jag skriver om eller tar hänsyn till det du precis själv vill lyfta.

Skriver i all välmening. Men detta börjar bli tröttsamt. Du kan dölja mina inlägg, går att lösa under inställningar tror jag. så slipper du störa dig på det jag skriver. Blir ett bättre klimat både för mig, dig och forumet som helhet.

2 gillningar

Jag har inte hängt med i allt som har skrivits ang. de ekonomiska förutsättningarna, men vet vi varför Hv:s spelarbudget ska sänkas? Och är det känt om fler klubbar också kommer sänka sin budget?

Vilka är dina drömvärvningar inför denna säsong?

Vill bara säga att jag inte tycker olika för sakens skull eller för att vara motvalls som ofta nämns när någon tycker något annat. Man måste kunna ha en åsikt utan att få den. Du är både en av dom som skriver mest och har starkast åsikter, därav också respons på ett forum. Tycker du att du får för lite bekräftelse i övriga fall så tar jag till mig det!

1 gillning

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Tråden om: SHL

Vi måste ge nån annan chansen att slå rekord nångång också :wink:

1 gillning

Fullt medveten om det. Och oj, vad många duster jag haft här genom åren. Många har gått från att man stått på helt motsatta sidor till att man plötsligt möts (utan att för den sakens skull alltid tycka lika).

Jag tror du är högst medveten om vad jag syftar på och ser framemot en ny säsong där vi kan mötas mer än att käbbla om sånt här.

2 gillningar

Det perfekta laget:

Lenc-Mølgaard-Petersson
Brännström-Lias Andersso-Lyrenäs
Träff-Pettersson-Hallquisth
Önerud-Kevin Stenlund-Anton Bengtsson
Extra: Ignberg Nilsson- Hansson - Lindbäck

Backsidan

Nardella - Sjöholm
Kaski - Joey LaLeggia
Landén- Engsund
Fransson- Lawrence Pilut

Målvakter

Dichow /Glifford/Erliden

Välkommen in

Välkommen in…
Med det sagt… Hallquisth, en juniorback, som forward i en tredjekedja. Känns… sådär.

6 gillningar

Eller Stenlund som 4de center :joy:

4 gillningar

Hm…väldigt skum uppställning måste jag säga…

2 gillningar

Verkligen, lilldansk som första center och Bengtsson som ytterforward och Stenlund i fjärde ? Lenc i första kedjan ? Lilldansk framför lias ?

1 gillning

Läste inte så långt men 2016 Stenlund hade passat fint där!

Bra centrar. Stark backsida. Hoppas laget ser ut så med lite ändringar i kedjorna. Borgström in med så blir det ännu bättre.

Fjärdefemma med kevin stenlund??? Och en första lenc och fisken??? Tar hellre nubben än dig :grin::grin::grin:

1 gillning

Jag tog med spelarna som jag tyckte skulle bli bra i laget inte satt i ihop kedjorna, där kan man göra om efter eget tycke och smak

2 gillningar

Välkommen, och många intressanta namn i ditt lag! Hoppas ett par av dom nyförvärven blir verklighet också, de hade verkligen förstärkt vår trupp. Härligt engagemang :slight_smile:

2 gillningar

+1

Vem bör ersätta Ortio?

Tror ni att en 22årig Hugo Alnerfelt givit upp NHL drömmen och kan tänka sig komma hem eller är det ett rejält långskott?

Jag hade gärna sett Aiks målvakt Antoine Bibeau. Perfekt ålder för att inte dra över till NHL med ganska gedigna siffror över åren.