Lagbygget 24/25

Blomqvist som HC och stille som ass, kan bli bra tror jag!

4 gillningar

Såg att AIK gått ut med att Ignberg Nilsson lämnar klubben. Han följer sedan någon dag HV71 på Instagram. Hur tänker man som spelare där?

Han lär vara fullt medveten om att vi fans kommer luska ut att han klickat på följa-knappen, eller hur? Gör han det bara för att det är lite roligt, eller vad tror ni?

1 gillning

Så ja!!!

4 gillningar

Precis så ja

Välkommen Blomman! :white_heart::yellow_heart::blue_heart:

1 gillning

jd kommer vara kvar som ass

La ni märke till att det är AD som kommenterat värvningarna? Är nubbens dagar räknade.

6 gillningar

Nu får vi våran uppdatering . Jag kommer ge detta oändligt med tid innan jag dömmer. Nu siktar vi på säsongen 24/25 med en jövla nyfikenhet och glädje !

5 gillningar

Haha tänkte på de med

Kul att vi fick en presentation till slut! Jag tycker Blomman känns bra och det är enbart baserat på poddavsnittet han deltog i… Men han gav ett mycket gott intryck där. Magkänslan är god. Välkommen!

1 gillning

Står i texten att även Still an är klar som assisterande tillsammans med JD som har kontrakt 1 år till

Därmed så säger vi hej då till PC och JB i båset iallafall

3 gillningar

Exakt, nubben är out

5 gillningar

Fast det är ju inte så säkert!

Hade kontakt med nubben senast idag angående nyförvärv kring målvakter, och han svarade glatt att dem tittar på två alternativ till ersättare för Ortio.

Hade han vart out så borde han knappast jobba med rekryteringar fortsatt

Det kan han göra, men jag tror inte att han får värva något utan ok ovanifrån. Blir han mot all förmodan kvar lär det bli uppror utifrån

1 gillning

Då säger vi väl hej då till Lindbom och Pelle G då. Två HV-profiler.

Men ha förtröstan vänner. HV gör en klassisk HV71 och väger upp två ikontapp med två nya in i Stillman och Björn Melin. Känns som att det behövs en viss jämvikt i de bitarna.

Med det sagt så känns det ju iaf skönt att saker händer. Hoppas de kan leverera!

8 gillningar

Båda bra och dåligt med JD kvar. powerplay och spel i offensiv zon var väll något av de värsta. Framförallt i kvalet. men vet inte hur maktfördelningen såg ut där.

1 gillning

Går inte att jämföra, både stillman och melin har bra cv på det de är värvade för.

2 gillningar

Tänk om vi landar en riktigt bra sportchef också, då kan man ju börja hoppas igen :star_struck:

Nu kan vi se fram emot värvningarna!

Det gör jag först när vi alla ser det vi går och hoppas/väntar på

2 gillningar