Lagbygget 25/26

Björns ”rap sheet” när det kommer till finska importer talar väl för det motsatta snarare. En ledsen gröthals förmodligen. Möjligen P Sylvegård t.o.m

2 gillningar

Madhawk räknar nästintill in Hansson och kloss som färdiga i deras senaste artikel om heponemi.

En möjlig laguppställning och dess ålder när pucken släpps, om man får lägga till seriösa rykten. 12/20 spelare i åldern 26-30, måste nästan vara rekord.

Luoto, 27 - (Heponiemi, 26) - Ang, 27
Woods, 27 - (Kloos, 31) - (AP, 35)
Brännström, 27 - Lindström, 27 - Lyrenäs, 27
Reber, 19 - Johnsen, 21 - Träff, 19

Borgman, 30 - (Hansson, 30)
Alsing, 29 - Hatakka, 24
Fransson, 21 - (Kaski, 30)

Lehtinen, 26
Dichow, 24

9 gillningar

Dedär laget SKA gå till slutspel.

7 gillningar

Rousek också:)

3 gillningar

Inte lika gammalt som Brynäs forwardssida iallafall he he

Spännade centersida HV har om alla rykten stämmer, detta bör ju innebära att Tikka lämnar?

4 gillningar

Fattar inte vart Rousek ska in nånstans.

Känns lite som AP eller Rousek

Tänkte detsamma. Visst att HV har en bra kassa men alla dessa värvningar in borde betyda att någon på forwardsidan ryker med dyrt kontrakt. Förslagsvis Tikka ja.

Kanske blir en extra go fredagskänsla imorgon då

2 gillningar

Rakt upp i 1 kedjan, Woods i 3:)

Ni som kan spelare; får man börja dregla lite nu över lagbygget?

Nu har jag ingen statistik på det, men är inte minst en forward nästan alltid skadad?

Svårt att tro att Lukas Rouseks mamma skulle börja följa HV på Instagram om det inte fanns något bakom ryktena.
Frågan är hur man får ihop laget om både han och AP ska vara kvar. Någon som vill skissa på en möjlig uppställning?

1 gillning

Brännström ut/ner ett snäpp och Rousek in. Finns väl dock inget mer än ett följ på insta som kopplat ihop Rousek och Hv? Eller har jag missat något?

Vart? Skrev väl bara att liljander har bra koll på årskullen 99. Eller minns jag helt fel?

1 gillning

Läs på hökens X

Nyfiken :man_raising_hand:t3:

Många hyllar värvningen av Kloos (?) som 2C.

Jag har en stilla undran hur många här som sett honom spela center de senaste åren och kan backa hyllningarna med något?

Jag tänker inte såga Kloos. De underliggande siffrorna är jättefina så tro inte ens för en sekund att det är det jag är ute efter här. Siffrorna är dock som forward om jag inte är helt ute och cyklar?

1 gillning

Du lär väl förbövelen länka till ditt påstående.

Det ”påståendet” är inte nytt. Skrolla lite i diskussionen om seriösa rykten tråden

1 gillning