Lagbygget 25/26

Haha reagerade inte ens. Stämmer. Han kostar satfläsk med.

4 gillningar

Aldrig att vi får både Hepo, Rousek, AP och Kloos..?!
Jag orkar inte ens bli glad FAN vad fint den uppställningen hade smakat, snart fredag iaf… :beer: :money_with_wings: :finland:

4 gillningar

Ja, det är nog lite önsketänkande med alla de fyra. Men Heponiemi in smakar ju finfint :partying_face:

10 gillningar

Sedan vi kom tillbaka i SHL har min känsla av lagbygget och den kommande säsongen varit: jahopp :neutral_face:.

Nu börjar jag verkligen att få tillbaka min naiva försäsongsförhoppning. Oj vad jag saknar det. Så bra det känns!

Det större frågetecknet som återstår är väll tränarsidan. förutsatt att merparten av de som rycktas in stämmer.

4 gillningar

90 miljoners uppställning.

Hoppas Heponiemi väljer nåt grymt nummer nu, Heponiemi lär se grymt ut på HVs nya tröjor med namnet vid axlarna :heart_eyes:

3 gillningar

Han kör ju med nummer 20… krig mellan han, AP och då möjligtvis Pilut. Först till kvarn

AP tar 20, Pilut 2 likt 2.0 och Heponiemi kanske kan ta 26 ifall Tikka drar hemåt?

för varje dag som går känns AP längre ifrån en förlängning, kanske är så att Rousek ersätter AP???

1 gillning

Släpps det på EP så är det ofta klappat och klart. Så tyvärr blir det för trångt för AP. Jag tror han lämnar.

3 gillningar

Då blir listan kanske inte lika stark. Men med tanke på att det på pappret finns ett gäng alternativ med duktiga hockeyspelare så tänker jag att det borde kunna lösa sig?

Kollega som är leksing. Han hyllar Kloos.

2 gillningar

De flesta gör de. Jag med. Men. De luktar lite Borgström.

Personligen föredrar jag Kloos före Haponiemi. Inte för att jag vet något om den sistnämnde, men för att jag vet något om Kloos.

Gärna båda två dock. Men finnen känns mer risky

Kloos blir förmodligen 1:a och Heponiemi 2:a

1 gillning

Hur då menar du? Kloos är väl mer allround och komplett? Medans Borgström har mer spets?

Jag menar att de luktar att sätta en spelare som är bättre som FW som C.

1 gillning

Tycker lagbygget med rykten ser väldigt bra ut för att dragit ner i budgeten :clap:

Jag tror att ordföranden sa i någon intervju att det inte stämmer att budgeten har sänkts. Håller dock med om att Liljander ser ut att ha ett spännande lagbygge på gång.

3 gillningar

jepp. budgeten har utökats inför kommande säsong men över sikt ska den minskas

3 gillningar