Lagbygget 25/26

Men vi kan säkert sälja en hel del tröjor isf :grin:

När alla nubbens skitkontrakt tar slut

3 gillningar

Danmarks målvakt var fantastisk. Fick pris som bäste spelare. Spöade upp Canada nästan helt själv. Hade vi haft en sån målvakt hade vi nog inte gett honom förtroende.

18 gillningar

Måste ju ändå påpekas att Dicken är fantastisk i de matcher som gäller, Dvs Kval och Slutspel (uppenbarligen). Vägen dit är ju inte alltid bländande dock..

Det kan nog bli så att vi i höst har bästa målvakt sparet i SHL. Samt bästa backuppsättningen. Ser lovande ut minst sagt.

1 gillning

Hur ser det ut från hängmattan @PapaEmeritus - Har han dragit på sig sin kavaj??

1 gillning

Äääh… jag har mest legat med kikaren och tittat på den yppiga blondinen i lägenheten ovanför. Ska genast skärpa mig.

15 gillningar

Hon är kanske nästa nyförvärv till damlaget? :wink: Tänker så du har gjort lite spanning trots allt..

Heponiemi och Rousek klara, samt att AP fortfarande är aktuell enligt höken. Satan vilken forwardsida helt plötsligt. Och då ska Kloos in där också

5 gillningar

Då borde sillyn vara klar för i år eller? Sjukt isåfall om det stämmer…

Sjukt effektivt arbete från :bear:, han ville ha semester han med tydligen!

5 gillningar

Vill ha Pilut in! Sen får någon nypa mig i armen.

4 gillningar

HV verkar ställa upp med ett riktigt spännande lag, men än har inte den röda kavajen äntrat studion, så jag väntar med vårskriket till dess :blush:

11 gillningar

Hur ska HV ställa upp???

Ang - Kloos - Rousek

Wtf

Sen

Woods - Heponiemi - AP

Var ska Luoto få plats??? Aaaaaahhhhh :sob::sob::joy::joy:

Har någon sett Staffan Linderborg i närheten av Garden eller? :squinting_face_with_tongue: :squinting_face_with_tongue: :squinting_face_with_tongue:

2 gillningar

Woods får nog snällt lira 3e om de blir att AP stannar.

1 gillning

Lindström och Alsing menade ju på att HV hade något spännande på gång, och om det blir så att HV landar alla rykten, då är jag beredd att hålla med.

4 gillningar

Nej här är han inte. Jag håller span :face_with_monocle:

23 gillningar

Så här ställer Mattias Persson upp kedjorna:

Joona Luoto – Justin Kloos – Jonathan Ang
Lukas Rousek – Aleksi Heponiemi – André Petersson
Riley Woods – Linus Lindström – Oskar Stål Lyrenäs
Isac Brännström – Tommi Tikka – William Ignberg Nilsson

Värt att notera: Martin Johnsen och Reber är ”extra” därmed bör Tikka + någon mer forward åka.

2 gillningar

Tikka bort från uppställningen…alltså, skulle HV ställa upp med de spelarna i höst så rycker det ju lite i baguetten…det går inte komma ifrån…

8 gillningar