Lagbygget 25/26

Precis så. Vi behövs. Allihop. Annars faller huset ihop. Vilket det gör ändå. Utan vår hjälp eller stjälp… Förbannade HV att göra livet syrligt i ändarna… :disappointed_face:

2 gillningar

Stora delar av denna tråd är dock rent svammel om vem som är mest glad eller minst glad.
Håll er till ämnet om Lagbygget eller hoppa till en tråd som handlar om hur glada eller inte man för vara.

Tack.

15 gillningar

Istället för att ifrågasätta om alla har samma rätt att framföra sin åsikt känns det lämpligare att ta ett djupt andetag och ta omtag om man nu känner att topplocket går och man är på krigsstigen.

6 gillningar

Jag googlade det där med positiv och fick upp den här.

Fattar fortfarande inte vad det har med saken att göra. Alla vet att jag är den gladaste på detta forumet.

14 gillningar

Ja, vi har verkligen tappat spåret i den här tråden. Nu återgår vi till att diskutera lagbygget. Inte om hur många korvar man orkar äta i en korvätartävling! :cowboy_hat_face:

7 gillningar

Vi har en ny sportchef, nya analytiker (analytiker överhuvudtaget), och de väljer att ta in en helt nya spelare utan tidigare koppling till HV71. Förstår inte hur man kan göra analysen att det kommer bli skit pga att det tidigare blivit skit?
Klart att det är enklast att gå in med en negativ inställning till allt efter många år av kräftgång. Ser man till senaste års resultat och kaos i HV så har man rätt allt som oftast om man är negativt inställd överlag.

Men jag uppskattar att det finns folk som svävar iväg i en ballong av positivism, och att det finns folk som skjuter en pil av realism/cynism i ballongen. Och att det finns dyster kvistar som ser allt svart. Det gör diskussionerna läsvärda. Skulle alla gå efter ett Excel ark och sannolikthet så kan vi lägga ner forumet och bara länka till ett dokument som visar vad statistiken gör för förutsägelse.

Sorry läste precis Timpans inlägg och då är jag OT. :face_savoring_food:

14 gillningar

du lurar ingen

2 gillningar

Nyförvärv på ingång…

1 gillning

Staffan är vaken

1 gillning

Vad tror alla

1 gillning

Lehtinen!

3 gillningar

Lassi!!

3 gillningar

JADÅ!!! Vilken jävla rekrytering! SATANA!

7 gillningar

En riktigt målvakt! Äntligen Lassi!

3 gillningar

Grymt med Lassi….:flexed_biceps:t2::flexed_biceps:t2::sign_of_the_horns:t2::sign_of_the_horns:t2::white_heart::yellow_heart::blue_heart:

2 gillningar

Hoppas dicken blir nr 2

2 gillningar

Intressant att se vart Alnefelt tar vägen nu då.

4 gillningar

”Spännande lagbygge pågång”

Björn kanske har några riktiga namn påväg in som han berättat för lassi?

Vem vet…

13 gillningar

En riktig målvakt som förlorade kvalet. Wow.
Må vara bättre än alnefeldt, men fan inte mycket.

HA barometern kvar på 98%

Fortsätter värva lättmjölk.

7 gillningar

Lindström sa väl något liknande.

Ja ja det kan bara vara tomma ord, en typisk fras att säga. Eller så har de fått indikationer. Kan ju hoppas på det sistnämnda.

1 gillning