Han är duktig men hans personlighet får mig somna haha!
Vad är oddset på att Sundell tar ena tränarpositionen?
0 när blomman försvann
Var Blomman bomben twitter-kontot snackade om? ![]()
Vi får väl hoppas att stödet för SD inte är särskilt stort i spelartruppen om det skulle bli NE. Inte gångbart tydligen ![]()
Snart kommer bomben.. välkommen bulan ![]()
![]()
![]()
Haha det hade vart dunder
Niklas Eriksson hade varit ett säkert kort. Det måste finnas nån bra mycket bättre som är ledig och sugen om det inte ska bli han. Bulan tror jag inte är på tapeten.
HC: Eriksson - Ass: Rahm och Stråhle - tror det är en relativ säkert trio för att inte hamna i kval.
Nä tror bulan rykyas till del
Vilket blaj.
Jörgen Jönsson tränare i HV
![]()
Om det blir Jörgen så ger jag fan upp. Då kunde vi ju llika väl stannat med Blomman…
Ärligt talat tänker jag inte vara minsta kräsen vad gäller tränare. Mellanmjölk och stabilitet är nog så bra.
![]()
När jag tänker efter så är jag nöjd om ett paket mellanmjölk blir coach.
Fast visst han lyckades inte i fbk för det laget var byggt så sjukt offensivt, är inte den hockeyn han vill ha. Tror Jörgen hade funkat i Hv71 faktiskt. Menar 3 st SM guld som tränare dock 2 som assisterande. Men han är ju rejäl klass jämfört med AB samt jobbat med Rahm.
Där han fick ärva ett sjävspelande piano av Sam… Det ger jag inget för.
De slutade 2a 23/24 på 99p, 1a 22/23 102p. Lägg det i kontext jämfört med AB är ju en helt annan värld. Men man tycker olika =)
De slutade också 24/25 på 8:e plats med 76 poäng
Men absolut hade de bra säsonger, men det är ju skilland på att ärva ett välfungerande maskineri där du har en harmoniskt fungerande klubb eller komma till ett dysfunktionelt HV som för tillfället står i lågor.
Men absolut, alla tycker vi olika.
Men det finns väl inte på kartan att Jönsson tar över i Hv71? Det skulle väl inte vara möjligt..
Tror stark på Niklas E