Nedstängning vid eventuell förlust på fredag?

Hej vänner.

Vid eventuell påhälsning bakifrån av IKO på fredag så funderar jag på att pausa detta forum under en liten tidsrymd. Detta för att moderering kommer bli svår, samt att jag inte ens kommer vilja moderera utan troligtvis kommer önska att jag blir åtalad…

Vad tror ni? Hur skall vi göra?

  • Stäng ner
  • Håll öppet oavsett
  • Låt oss hjälpa till så fixar vi det tillsammans
0 röster
1 gillning

En kul grej (om det går rent tekniskt) är att begränsa våra inlägg till typ 1 i timmen eller liknande. Går det att göra?

2 gillningar

Ja, man kan lägga in ett krav på modereringskö för allt. Det kanske är lösningen. Problemet är att vi mods måsta in och godkänna 250000 inlägg för hand :joy:

3 gillningar

Hehe. Nä manuellt är ju inte grejen. Men jag har alltid varit förtjust i tanken att alla sociala medier skulle ransoneras till ett inlägg om dagen. Jag tror det i allmänhet skulle leda till bättre inlägg om vi var tvungna att överväga vad vi skulle offra dagens ord på. =)

3 gillningar

Verkar finnas något “slow mode” för discourse, t.ex. ett inlägg var 15e minut.

1 gillning

Kan du inte lägga en ruta som syns på forumet där du starkt påminner om god ton?

Så löser vi det här tillsammans!
Stänga ner är nog inte en lösning tyvärr.

:white_heart::yellow_heart::blue_heart:

2 gillningar

Haha… Hade blivit helt tvärdött här när 100-tals engagerade och arga fans var tvungna att formulera smarta och genomtänkta kommentarer ala @lejacques

Cool ide dock!

3 gillningar

Du menar arga kommentarer från HV-fans eller att Oskarshamns-fans registrerar sig?

1 gillning

:crazy_face:

HAVERIERNAS HAVERI MED STORA BOKSTÄVER…HÅLLER MED DIG DIABOLICS…STÄNG NER EN STUND FÖR FAAN!!!

Hur överleva i HA utan ett forum? Visst går det men ouch vad trist :sleepy:

2 gillningar

:rofl: :wink:

Fin ventil för folk att få ur sig sin frustration tycker jag.
Ingen tar säkert åt sig/personligt av det som ev kommer ut vid en förlust.

Vet inte om det finns någon mass-edit funktion, men kanske kan helt enkelt rensa alla inlägg från 21:30 - 09:00 dagen efter? :slight_smile: Men då har folk fått ur sig det de vill ha sagt.

1 gillning

Förstår verkligen frågeställningen… men helvete vad tungt att behöva hantera den sorgen utan er…

1 gillning

Förlust.

Jag menar att vi får ett par i röfven och spelar HA till hösten.

3 gillningar

Tror vid en förlust att forumet för många är viktigare än någonsin.

7 gillningar

Delad sorg. Fy fan.

Där rök en helg på fyra dagar. Det kommer ta månader innan min psykiska hälsa är återställd. Helt i onödan. Allt man hade behövt göra vara ATT INTE ANSTÄLLA EN JÄVLA KIOSKGUBBE SOM HETER KENT.

7 gillningar

Ja, delad sorg…

Men fan, nu låter det som vi är riktiga loosers. Det är game 7 och vi ska fan gå segrande ur denna soppa!

10 gillningar

KUNDE INTE SAGT DET BÄTTRE SJÄLV FÖR BÖVLEN

FY FAAN VA GÖTT DET HADE/SKULLE VARA Quila…

1 gillning