Nedstängning vid eventuell förlust på fredag?

JAG HAR GETT UPP

Med eller utan versaler.

Jag är en loser. Vår förening är en loserförening. Jag kommer ansluta mig till MrNorrlands gospel. Han är mitt ljus, min väg, min sanning.

7 gillningar

Tror dig inte, men fan vad lätt det hade varit om man kunnat… man är ju skadad…och du är minst lika skadad som mig, troligen mer. Vi bygger murar nu men river som på fredag.

4 gillningar

TÅRAR PÅ DETTA INLÄGG DÖSKALLEN :sleepy: :face_vomiting:

2 gillningar

Det sorgliga är att det knappast blir så mkt bättre om vi klarar oss… Om vi inte gör våra röster hörda.

1 gillning

Nu är inte jag den mest frekventa posten här, men läser dagligen. Är det modereringsbiten det faller på skulle jag eller säkert många andra här kunna stötta med den biten vid den kommande degraderingen. Har själv nått acceptansstadiet i sorgeprocessen och känner mig förvånadsvärt Zen idag.

Oavsett tror jag forumet fyller en funktion så folk inte känner att de är ensamma i sin ilska och frustration, så jag röstar för att inte stänga ner det tillfälligt.

6 gillningar

@Diabolics kan ni inte dubba två extra moderatorer och stänga om det spårar ur?
Ev. stänga för nyregistreringar under en tid också så vi slipper troll?

För min del kommer jag vara ensam i hv-eländet på fredag så det vore skönt med öppet forum. Vi som inte bor i trakten har ju inga att processa med på samma sätt.

Skulle det behövas kan jag säkert hjälpa till att moderera över påskhelgen bara och under matchen. Om det duger att editera/ta bort inlägg?

Kommer inte begå några övertramp själv, har redan skrivit allt elakt som går om Nubben och co. Säsongens avstängningar är avklarade för min del…

2 gillningar

Tack för erbjudandet.

Jag skapade tråden för att få en känsla för vad som komma skall. Någonstans landar det på mig som ägare att se till att det bara är jag som går över gränsen och åkler i finkan :wink:

Skämt åsido, så låter det som om det finns ett intresse att låta grejorna vara live.

Det alla kan bidra med, för att underlätta moderering, det är att flagga inlägg. Det är bra att säga ifrån i trådarna, såsom @CJ_17 gjorde när jag fick ett tokspel, men det kan missas. Se till att flagga grejer som är på eller över gränsen. Då plingar det till hos oss mods.

8 gillningar

Börjar likna The big bang theory’ s “Fun with flags” med Sheldon Cooper :upside_down_face:

Skämt åsido

Jag behöver inte forumet för min mentala hälsa men det fyller utan tvekan ett stort behov hos många.
Styra upp det som kommer en långfredag blir inte lätt för någon.
Jag är kluven i frågan.
Mitt förslag blir att stänga ner det vid matchslut och återöppna kl. 12.00 dagen efter.
Tid för reflektion för alla och mods kan ta ledigt från den uppgiften för stunden.
Allt detta bygger som alla förstår på resultatet som Diabolics brottas med och som alla vi andra
här förtränger i dagarna som kommer.

3 gillningar

Nej för fan, stäng inte. Forumet är en av mina ljuspunkter dagligen oavsett om det är negativt eller positivt.

2 gillningar

För mods skull kan det ju stängas av 00-09 om inte annat, om nu inte någon av er mods behöver forumet för må bra :sweat_smile:

2 gillningar

Stäng ner så slipper ni onödigt jobb. Våra röster kommer efteråt.

Inget fel på kioskgubbar! De vet nog vad de pysslar med i motsats till Kent.

Stänga ner diskussionsforum för att HV eventuellt åker ur? Luktar snowflake fascism ärligt talat.

Är det nån gång vi behöver ett forum för att vädra våra känslor och åsikter så är det väl efter matchen ikväll?

1 gillning

Handlar väl knappast om det utan att det ska finnas en rimlig chans att moderera. Tänk lite.

2 gillningar

Ett uttryck som placerar dig i mitten av en mycket tveksam samling.

4 gillningar

Finns väl inget bättre uttryck för nedstängning av ett diskussionsforum? Vad tror du egentligen ska hända här? Tror du folk börjar planera terrordåd eller börja bryta mot diverse svenska lagar bara för att vi eventuellt åker ur?

Provocerande snowflake-beteende från en moderator. Är du 12?

Och du är så gammal… :wink::slightly_smiling_face::+1:

1 gillning

Om någon skriver något brottsligt här som hot och förtal så måste det modereras bort. Fullt rimligt att stänga ner om det krisar.

1 gillning

@LouiseHV71, vill du vara kvar på detta forum så föreslår jag att du slutar trolla nu. Detta får bli din sista chans.

1 gillning

Du visade väl ju nu varför det finns fog för ev nedstängning vid förlust.

4 gillningar