Det handlar väl om typ kvällen och natten, ca ett halvt dygn?
Gud vad detta urartade… Fascism ![]()
Det kanske bara är bra att alla får coola ner sig innan man börjar diskutera saker.
Det handlar väl om typ kvällen och natten, ca ett halvt dygn?
Gud vad detta urartade… Fascism ![]()
Det kanske bara är bra att alla får coola ner sig innan man börjar diskutera saker.
STÄNG NER FORIMET!!! Oh vänta… ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()