Nedstängning vid eventuell förlust på fredag?

Det handlar väl om typ kvällen och natten, ca ett halvt dygn?

Gud vad detta urartade… Fascism :joy:

Det kanske bara är bra att alla får coola ner sig innan man börjar diskutera saker.

4 gillningar

STÄNG NER FORIMET!!! Oh vänta… :rofl::crown::beers::beers::beers::beers::beers::zzz::zzz:

2 gillningar