Nu är det viktigare än någonsin - bli medlem!

Seså. Inget att tveka på. Bara 200 spänn och du får dessutom rösträtt på årsmötet. secure.tickster.com/sv/6p07zbla … oductgroup

Kanske värt att notera att rösträtten inte gäller för årsmötet 2021, utan för årsmötet 2022.
Medlemskapet gäller från första maj.

Så länge Agne och Hult sitter kvar så blir det inte en spänn mer från min plånbok.

Samma här. Satt och filade på årskort och sådär men det ligger ordentligt på is.

Bra!

Oavsett vilka som sitter i styrelsen eller inte så gynnas föreningen av fler medlemmar.

Kommer gå med och även engagera mig mer än någonsin för att bidra. Vi ska tillbaka.

Viktigare än någonsin med medlemsskap! Håller med! Har varit supporter till klubben i många herrans år utan medlemskap. Men det är nu åtgärdat :slight_smile:

Men jag hoppas innerligt att vi får en ny sportslig ledning så fort det bara är möjligt! Förstår på riktigt inte att den befintliga ledningen klamrar sig fast efter ett så monumentalt misslyckande. Dom flesta av oss hade nog sagt upp oss självmant och flyttat från stan om vi hade varit i deras kläder…

Nån som vet hur många medlemmar klubben har?

1328 just nu

Inte mer? :astonished:

Avvaktande. Betalar mycket hellre stålarna till forumet för vidare existens.

Ser inget motsatsförhållande här. Vill se både forumet och HV existera i framtiden.

Bra tråd. Är man inte medlem är man inte en del av Hv. Hoppas vi kommer över 7000 nu så vi visar sponsorer att de ska fortsätta leverera in pengar i föreningen. Utan pengar i föreningen kommer vi aldrig till SHL vem som än blir ny sportchef.

Håller med. Går ju swisha dekman OCH gå med i Hv.

Djurgården är störst i Sverige med 8240 medlemmar. Hade varit kul att gå om dem. Har idag värvat ett flertal på jobbet samt i familjen.

Passade också på att bli medlem idag.

Samma här, känns bra att vi fans knyter an till föreningen än mer och visar vårt stöd.

Den dag då Johan Hult åker ut med huvudet före ska jag köpa medlemskap till hela familjen!

Det gör jag varje år, till, åtminstone min 8-åriga tjejs glada tillrop som börjar sjunga HV-låten varje gång jag påtalar att hon är medlem!

Drygt 4700 medlemmar i dagsläget. Ökningen och stödet är fantastiskt.

Mot 7000: secure.tickster.com/sv/6p07zbla … oductgroup

Det vore intressant att veta hur många % av de nya medlemmarna som är för Hult och Agne, skummar man på FB verkar stödet vara rejält mkt större än forumet :sunglasses: