Håller med om mycket men….
Vi har ett lag som inte hunnit spela ihop sig.
Jag trodde det skulle vara mycket mer svajjigt.
In med Kloos och fortsätta få ihop laget så… jag har inte gett upp än!
Håller med om mycket men….
Vi har ett lag som inte hunnit spela ihop sig.
Jag trodde det skulle vara mycket mer svajjigt.
In med Kloos och fortsätta få ihop laget så… jag har inte gett upp än!
Nyfiken.
Ler du hemma i soffan? Inget elakt menat. Tänkte mer på att konvertera familjen ![]()
hahah folk gråter efter OMGÅNG 1.
Vi kommer gråta efter omgång 52 med.
Vi har varit med förr.
Förutsättningarna är vad det är. Tiden är dock knapp. Och det gäller alla lag. Vi vet att tabellen brukar sätta sig efter tio omgångar. Så det där med att ge saker tid. Inget lag har tid.
Allt handlar om att vinna matcher. Det är det som ger oss utrymme och tid. Så gäller för HV att se till att börja vinna med start mot Växjö.
Nu välte mitt glas idag som Ang fyllde till brädden, men det fanns ändå en energi att vara stolt över. Jag väntar med att ge upp.
Finns en som låter kränkt här. Du. Kom igen nu.
Slutade le så fort de lämnade soffan efter period 1 ![]()
Hedersam förlust var det ja. Spelet såg betydligt bättre ut men försvarsmässigt deja vu från förra säsongen.
Med tanke på att de förlorade hade det väl varit konstigt om folk var glada, eller?
Två saker kommer jag ta med mig lite extra. Borgman, en gigant. Herregud vad fin han är. Rindell, gör en fin insats, kommer stärka honom. Kul!
Varför är det alltid HV71 som har ett nytt lag och aldrig hunnit spela ihop sig? Dålig ursäkt tycker jag. Spelet idag tycker jag såg rätt okej ut men vi hittar ett sätt att förlora. Ett signum you know.
Nej det är inte lätt att första när en dyslektiker skriver, jag ber om ursäkt.
Jag anser denna match var på förhand extremt viktig, i nivå med en game 7 match i kvalet. Vi har inte råd att återigen komma in i en säsong där vi tappar mark direkt och jag är inte lika säker som ni andra att vi tar en vinst mot brynäs eller Växjö. Förlorar vi dessa 2 matcher kommer de bli en extrem press på hv i 4 omgången borta mot malmö, kommer vi klara de? Jag är inte säker och vips har vi 4 raka förluster och så är bollen i rullning igen.
In med Kloos direkt i första, stål lyrenäs briljerade inte där tyvärr.
En stilla tår absolut, men nu är det ett gråt kalas.
Bra match, Piss resultat.
Men tycker det är tydligt. Laget kan hålla i pucken, kan spela anfallsspelet igen. Betydligt roligare att titta på.
Hade gjort gott för gruppen att vinna idag. Men jag hoppas Blomman och Rahm trycker på rätt saker där inne nu.
Fortsätter vi spela såhär ser det ljust ut.
För att vi är klubben full av ursäkter? ![]()
Du är inte helt fel ute, sedan vi gick upp har lindbom haft svagaste lagen men de bästa resultaten.
Fy FAN vilken sur förlust. På återseende på tisdag.