Omgång 1: HV71 - AIK

Helt rätt mentalitet! Nästa säss kanske det är SHL, eller så är det inte det. Oavsett behöver föreningen positivitet och glädje oberoende av att det är 9-0 troja eller 3-2 Frölunda.
Poängen är att mitt hjärta slår lika hårt för HV oavsett motstånd…

Vinna är viktigast men inget emot om vi krossar allt allsvensk motstånd. 7-1 till Hv ikväll

Usch. Ångest å nervositet i omgång 1 av HA. Helt sjukt.

Norbe som 7 back inget man väntade sig inför säsongen, Karlström sjuk? Bänkad?

Ytterell - Bertov känns som ett väldigt osäkert backpar defensivt…

Ohh ja det känns inte som bästa kombon….

HV brukar meddela om det är någon skada eller sjukdom så jag utgår ifrån att det inte är så i detta fallet. Ibland har de låtit vissa spelare köra extra fys och sedan vilat dem i kommande match, kanske något sådant?

Bara hålla tummarna att man steppar upp ikväll och inser att det är kamp och hårt jobb som kommer krävas.
Inga nonchalanta lata spelare ikväll tack! Vill se detta lag ta kommando direkt och visa att man menar allvar.

Ja va ska man tycka ?
Är detta roligt eller?
Se på HV71 i allsvenskan och inte i SHL
Hoppas detta blir endast e säsong!

Nu kör vi boys and girls!! Mot bättre tider!

Fattar inte hypen kring Bertov… Norbe före han alla dagar i veckan.

Jag tycker det är uppfriskande med gnäll. Det hör till. Vi ska vara bäst på allt och aldrig nöjda. Minns när Hv var överlägsna ngt år och sen fick lite halvproblem mot Timrå i slutspelet. Trodde forumet skulle koka över.

Well, tippa blir svårare. Har ingen koll alls på aik. Sist jag såg dem var i ka för några år sedan och Hv kvitterade med sekunder kvar.

Vilka spelar där liksom? Är Dick Tärnström kvar? Jag har noll koll.

Tror ändå Hv vinner. 5-0 blir mitt tips.

Nu kör vi mot bättre tider alla Hv-vänner!

Helvete vad jag älskar denna klubb. <3

Ah fy f*n. Så fort det gäller om poäng sitter hjärtat i halsgropen nu. Kul o känna att man lever.

Infarkt varning :smiley:

Nu osar det katt…

Aa verkligen

Nej men råtta!

Är livrädd att vi kommer ryka pga herrarna Bertov Ytterell

Bertov får 3matcher på sig visa han håller, annars ska han väck!