Skadade sig Kaski innan? Har inte sett han sen dess. Hoppas verkligen inte det är allvarligt. Tycker hv kämpar på bra i slutet iallafall och kommer tillbaka. Det bådar gott iallafall. Synd att vi inte kan knipa ngn poäng idag. Blir tufft mot Skellefteå nästa match, men det är på hemmaplan. Kanske kan vi skrälla lite då.
Håller med, tycker man klart ser tydligare linjer i försvaret och hålla puck back i banan utan att kasta bort den. Sen är Växjö bättre, det är väl ingen skräll, och det var en del missar idag (och en del flyt, andra målet t.ex., touchar två eller tre spelare innan den gick in).
Sen var förra säsongens spel kanske inte så svårt att slå så vi får se var det här landar. Inger visst hopp för åtminstone mig, men den som lever får se.
Ajda, men välkommen till forumet iaf!
Bra kämpat ändå.
VIsst Dichow släppte en skitpuck men det är ju tre riktigta flytmål som växjö gör.
Nyckelbenet gick väl på kaski nu så han är säkert borta en månad tyvärr
Jag är inte från Växjö men väldigt nära. Det som stör mig mest med Växjö är hur många som helt plötsligt “bytte lag” när lakers gick upp
Vet inte om det bara är jag men man kan inte byta lag
Idag väljer jag glädjen.
De som byter lag är inte riktiga supportrar. De är plast
jo han ramlade i en närkamp och slängde av sig båda handskarna i “panik”, såg inte bra ut tyvärr. Misstänkt han ramlade på sin hand/arm…
100%
Kräks när Stranberg står i Lökersdräkt i TV
Tänk om vi kunde få hem Basse.
Hur såg AP ut idag? Inspirerad? Loj eller gjorde han jobbet? Hämmad på nått sätt eller pigg och kraftfull?
Instämmer!
Kommentarer på Instagram är att Kaski brutit armen
Helt ok match men jag tyckte ändå att vi blev osynliga stundtals. Det gäller att blicka framåt och hålla tummarna för att vi lyfter. Ändå väldigt skönt att serien är igång
Hade Dichow spelat som en SHL målvakt i dag hade vi förmodligen tagit poäng. Otäckt likt förra säsongen där det alltid var någon spelare som slog bottenrekord varje match.
Lugn med spekulationer. Instagram är inte en bra källa.
detta är spekulationer, dock hur de såg ut från TV är de inget alltför osannolik amatörgissning tyvärr…
Såg ut som vanligt. När han har pucken så händer saker. Såg pigg ut. 1+1 med tror jag va.