Vi måste bli bättre på att plocka bort spelare i egen zon, Day tycker jag gör mycket misstag idag. Klart sämste back idag. Fan att tomte AP satte straffen alltså. Vi förtjänade nästan nån poäng ändå.
Men du fattade ju direkt att det var ett underbetyg eller hur? Alltså kan vi väl baraläsa och gå vidare i livet utan att skriva långa inlägg eller att flagga inlägget?
Vi klättrar i tabellen. Slutspel nu. Sluta gnäll. Länge sedan vi låg så bra till.
Vi förlorar väl rättvist sett till spelet men känns oerhört surt. Dichows tabbe, Borgy i ribban vid 2-1, AP:s straff…
Blir extremt viktigt vinna nästa match så man kan få lite ro. De kommande borta efter det blir tuffa.
Tycker Lenc ska ta Luotos plats i förstakedjan, han har en förmåga ha att va på rätt plats hela tiden.
Vågar vi verkligen vaska Luoto redan?
Vem flyttar vi ner till 4:e?
Örebro 2-0 nu …
2-0 Örebro
Snyggt var det också
Ja var han verkligen så dålig? Gillade när han stod upp för AP20 efter avblåsning, tror det kan ge André lite ro att få lite backup.
Exakt. Stod upp bra. Snygg ass till AP också
Vem bryr sig om örebro?
Ingen egentligen, men de ska vara bottenkonkurrenter så jag ser gärna att de är sämre än oss ikväll.
Modo också såklart
Absolut förstod jag att det var ett underbetyg, men det känns inte särskilt lämpligt som supporter för HV71 som förening att slänga runt våra spelares namn som liknelse till något dåligt, oavsett vad man själv tycker om dom.
Bättre att bara enkelt skriva att man inte tycker att någon håller måttet tänker jag.
Ser oki ut med Kaski 2-3 veckor borta Fiskern ser det värre ut med tydligen.
Källa?
Om Fisken är borta nu en längre period behöver vi verkligen en första center
Då är det bara för Abbott att börja jobba, center måste in i så fall.
Expressen