Du verkar inte fatta vad jag har påpekat om jag ska utgå från detta inlägget.
Det är klart att du får skriva att Hansson inte håller måttet, det gör han inte. Jag håller helt med. Han är inte bra nog, möjligen att han är en bra spelare för en andra / tredje i HA på sin höjd kanske. Jag är helt enig.
Det är dock skillnad på att skriva “Hansson är inte bra nog” och att helt plötsligt börja använda Hanssons namn som alternativ för att beskriva något dåligt.
jag vill påminna om att ni kan faktiskt blocka vissa medlemmar meddelanden (så ni inte ser meddelanden) om ni tycker de blir för provoserande för er.
Matchtråd är känslor. Man får ha lite överseende. Inte vara sån petimeter.
Ge oss Släggan och Kossila nu då. Ypperligt läge att hugga.
Blir ännu en skitsässong där skador kommer från klar himmel. Minns inte sist detta laget spelade med fullt friska spelare. Inte EN period lyckades vi hålla oss borta från skador. Hur många ryker nästa match? Ge mig fan på att korvgubben utanför arenan trampar snett och bryter fotleden.
Ja perfekt läge att ta tillbaka Släggan!
Jag vet det. Jag vet också att många av spelarna i laget är här inne och läser. Det gör att man kanske ska uttrycka sig lite med vårdat. Man behöver inte skriva att någon är värdelös och skall bort så fort som möjligt. Det går att nyansera det till en lite mindre sårande text.
Vi behöver inte fler backar. Däremot behöver vi en, eller helst två, centrar.
Vad är det för jävla kommentar. Blinkemoji rädda dig inte. Väx upp barnrumpa.
Och tyvärr också en målvakt vad det verkar.
Vi ligger på slutspelsplats just nu i alla fall
Bajskorv!
Moget.
Ser det mer som ett olycksfall under premiärnervs-stress.
Nja. Tre mycket svajiga insatser i rad nu. Inget givet förstaval. Alls.
ser att vissa håller på med LHC fasoner här inne, håll detta internt snälla
Nu ska vi vara gulliga.
Finns fantastiskt mycket att glädjas åt.
Förra säsongen var vi sämsta bortalag.
Den här säsongen är vi SHL:s näst bästa bortalag.
Njut. Bara Rögle är bättre. Och det kan ändras.
Jag har iofs bara sett den här matchen. Första målet var även försvaret skyldigt till. Ett av målen styrde egen spelare in. Det var väl egentligen bara det dåliga ingripandet på inlägget bakom mållinjen som var en tavla. Han räddade oss flera gånger också. Det får vi inte glömma.
Bäst plus/minus Tedenby +2
Sämst Sean Day -3
Sämsta kedja Tikkas
Känns väl ändå positivt, Sean Day lär väl behöva några matcher på stor is för att komma rätt så det kan bara gå uppåt.