Omgång 10: HV71 - Brynäs IF

Jag hoppas Wesslau steppar upp och gör en bra insats ikväll, det behöver både han själv och laget.
Kom igen nu HV!

Är det nån som vet vad det är med Petrasek? Jag vet ju att han inte har varit med på ett antal matcher men har undgått att se vad det är för skada han har.

Som upplagt för förlust med Wesslau i mål.

VAFAN !? Ersberg borta! Nån som vet varför?

Nån som vet vad som gäller för Ersberg eftersom han inte ens är med :question:
Otydligt svar av AJ :open_mouth:

Ersberg sent struken ur laguppställningen, ingen skada enligt Andreas Johansson. Det är allt vi fick veta.

Tänk vad det lönar sig att skuta :smiley: :smiley:

Skuta är en båt :slight_smile:

Just nu verkar bif båten läcka :wink:

Fan Christensen, det ska va mål!!

Årets sjukaste räddning?

Ring Ring bara du slog en signal :smiley:

Yes Yes :smiley:
tillomed Artofår hålla med om att HV är bra :smiley:

Tycker du fortfarande vi ska sparka Ridderwall KungKeno?
Han ligger ju trots allt bara 2a i SHL:s skytteliga.

Han skulle ju sparka hela laget för någon vecka sedan :wink:

Precis vad jag satt och tänkte. Och Eidstedt som sprider dålig stämning i laget…

Någon som vet vart Williamsson är idag? Har inte uppfattat om han är sjuk eller skadad eller kanske petad? Han spelade ju väldigt bra mot Leksand.
Campolis försvarade tufft vid ett tillfälle så jag fick titta en gång extra om det verkligen var han eller om Salmela smugit in i truppen igen. :slight_smile: Såg precis ut så som Salmela spelade förra året.

:smiley: :smiley:

Bra förstaperiod och lite som jag skrev inför matchen så hoppades jag på ketchup effekten, det där första målet vi fick var otroligt viktigt, speciellt på det sättet målet gick till, allting verkade lossna efter det.

Fiala är lite självisk men oj vad han är sevärd och j*vla snabb, hoppas han får med sig nån poäng idag.

DOMARJÄVEL!

Fiala kunde varit bänkad ytterliggare en match och lärt sig att spela pucken till medspelare :imp: :imp: och inte dribbla bort den själv alltid.