Omgång 10: HV71 - Leksands IF

På riktigt.
Den där med ett C på bröstet bör förpassas till ngt J lag för att minimera skadorna på A-laget.

Är det någon som ska ha sparken så är det petrasek. FYFAN VAD DÅLIG HAN ÄR!

Skönt PP.
Blev lite av en skön paus för lirarna i Leksand ist för en chans för HV.

Jag antar att Petrasek vet att han gjorde bort sig. Men det är för nonchigt. Han måste kliva fram, inte tvärtom.

Undviker man kvalserien innebär det väl slutspel med de nya reglerna, eller? :laughing:

Fortsätter spelet så här resten av matchen har Dahlén gjort sin sista match som tränare i HV71. Ser inte alls bra ut. Det är för tillfället enbart enmansshower. Man jobbar inte som ett lag

Såna pass drar man inte ens på innebandyplan på gympan. Förstår inte hur en så meriterad spelare kan göra så. Okej om man har dåligt självförtroende men endå. Shit alltså. Blir mörkrädd.

Man borde fan få pengarna tillbaka ifrån csports om man är HV supporter, fotbollen är ju mer intressant att följa… Gör om, gör rätt tills nästa säsong, denna säsong så får man vara glad om man ens lyckas kvala sig till slutspelet

Vem slog felpasset vid 0-1?

Jaså? Vem kommer när de skiter sig?

Alltså, hur ska man få in självförtroende i det här laget? Vi måste få några slumpmål. Spelarna tror ju inte på sig själva just nu, tydligt i vårt powerplay där vi inte ens kommer in i offensiv zon.

Petrasek

Nr22

Riktigt dålig period av HV. 2 raka powerplay och 1 skott på mål. Under all kritik!

Med andra ord, ingen skillnad ifrån förra säsongen. Varför? Samma tränare, samma sportchef, noll vision, noll spelidé

Har följt Hv sen 95 och jag har ALDRIG sett dom såhär dåliga. Jag skiter i vad tidigare statistik säger vid dålig start. Finns absolut inget som tyder på att det kommer vända

#22

Hah skulle skrivit allsvenskan :wink: William Karlsson: Jag tycker vi spelar rätt bra. ← Konstigt att det ser ut som det gör…

Nu är det ju bara en pina att se Hv spela. Herregud så lamt

William Karlsson tycker vi spelar bra! :unamused: