Omgång 12: HV71 - Frölunda HC

Är ju GBG-patrik, kommenterar samtliga Frölunda-matcher på extrakanalerna

zzzzZ inte äns kul att se på hockey längre… :confused:

Förstår ej att det knappt finns någon som spelar bra i hv längre, vafan kan det bero på lixom, måste ju vara något vi inte vet, superbråk bakomkullisserna ?

Ja han är fantastiskt dålig men han passar in då håller samma klass som hv.

Det förstår jag dem är inte bättre.

HUR FAN DÅ!

Men ser ju att FHC spelaren hoppar in i tacklingen! Båda skenorna lämnar ju isen.
Sänk någon nu

Spelar Sterling?

Jo jag vet men bra kommentatorer ska ju inte visa sånt!

Ja jävlar. Man riktigt känner hur hoppet rinner ut ur spelarna.
Det känns likadant i mig.

Fokus på hockey nu sista minuterna, och tredje.

X i taket en <frölunda utvisning :question:

Kommentatorerna på sportradion belyser exakt det som vi påpekar ang Dahlén, det finns ingen spelidé

Skenorna lämnar ju isen efter att tacklingen tar, inte innan.

Ge fan inte vesslan skit för han måste ha shl mest otacksamma jobb som har detta usla försvar framför sig. 5-15 i skott säger allt.

F-n det började ju så bra… Sitter och mår dåligt när jag ser krog ge bort puckar i egen zon. Hur f-n kunde vi kicka Gagnon och ha kvar Krog. För kännedom så skiter jag fullständigt i vad han har gjort för poäng tidigare säsonger utan fokuserar på vad han (inte) presterar just nu.

Ni som sett allt av matchen, vad var det som hände när Frölunda vände? Rent objektivt förklarat. HV hade ju 2-0?

Jag ser inte matchen men undrar varför Gunnarsson inte fick chansen idag. Wesslau har inget självförtroende

Då kanske du inte ska uttala dig om hans prestation?

Bra Pettan. Så pratar en ledare. Inte en massa gnäll utan positivism.

Grym intervju med Pettan nu.
Han säger att han älskar att vara mitt i allt detta, och nämner känslan sen när man klarat av detta.

Underbart!

Ängsligt, uruselt, huvuden som hänger, förlorar skotten i andra med 4-15, jag försöker men jag ser ingen ljusning…att man kan gå från ett topplag till ett avhängt bottenlag, terapi vore nog något

Vi dominerade. Direkt efter 2-0 ger Krog bort pucken strax utanför defensiv blå, 2-1. Pilut tar en onödig skitutvisning, 2-2. Krog och Co. sjabblar i egen zon, 2-3. Självförtroendet lyser med sin frånvaro, de individuella misstagen med sin närvaro tyvärr.