Omgång 12: HV71 - Frölunda HC

Va detta Dahléns sista period?

Skyll inte på petrasek!

Vad gör vi nu då? Kanske ska börja scouta topplagen i Allsvenskan redan nu.

Förnedringen är total, allt är mörker, vissa spelare håller ju inte för allsvenskan

Hoppas det och även Petrasek,går inte ha en så dålig back,Jag har full respekt för Petrasek men nu har han tyvärr gjort sitt;

Jag tkr HV har kämpat på bra nu under tredje perioden. Mycket spel på kropp.

Men det är ju fan att Petrasek ska åka runt och sova på isen.

Absolut!!!

Fortsätt med Dahlen som tränare, fortsätt med noll spellide, fortsätt med Stillman, fortsätt som om allting är normalt i organisationen. Jag bryr mig inte längre… Tur att man får La Liga på köpet med cmore, har man något intressant att följa…

Lyssnar bara på radion idag, men det låter som Hv har svårt med passningarna…

Nästa säsong välkomnar vi Karlskoga, Djurgården och Asplöven till Kinnarps Arena. Vi kan se fram emot derbyn mot både Troja/Ljungby och Tingsryd.

Dra åt helvete HV71 ni suger!

Fan asså det börjar bli en lucka i botten nu, kommer bli JÄVLIGT svårt att vända detta om det inte händer något precis NU, jag är fan sjukt rädd för kvalserien nu alltså

Bara sorgligt att läsa “Tack Petrasek” efter 2-4 målet, det är verkligen inte hans fel.
Han får en idiotpassning i ett läge där han inte ens ska få pucken, tacka Beach för den.

Dags för Petrasek och slänga in handduken han är ju kass.
Börja bänka folk som inte spelar.
Tycker även jämtin gjorde bort sig flertalet gånger men han har ju vilat så har viss förståelse.

Ja, fortsatt tungt. Man tror inte det är sant.
Men ikväll ger vi oss chansen att vinna.
Oturen grinar oss i ansiktet. Ingenting kommer gratis för någon av HV:s spelare.

En normal säsong hade man inte sågat sönder HV efter en sån här match.
Frölunda var bra.

Håller med Sanny, täpp till defensiven !!!
Ulf Dahlën är SHL:s sämsta coach, för han tycker det är jobbigt att tänka på saker som inte är positiva och därför skulle han om han var på en läckande båt istället börja måla insidan i glada färger…

Det är synd att HV inte klarade hålla matchen trots bra start. Jag skulle vilja se lite rakare på mål av andragubben. Tycker vi för ofta bågar ut istället för att stanna framför mål.

Nä han är ju grym. Har han -13 nu eller?

Det värsta, förutom poängen, vilket man kan hämta ikapp rätt fort, skulle jag vilja säga är målskillnaden. -18 är inget man skämtar bort och det kan bli direkt avgörande till sist.

8 poäng på 12 matcher. Det känns som en dålig komedi-film.

Ja han har ju BARA -2 idag så Ok han får väl spela vidare :astonished: