Fy fan!! Man skäms!!
Bortser vi ifrån första perioden mot Frölunda så har vi 2-19 i målskillnad på de tre senaste matcherna. Man skäms, något enormt.
Kan Montén ens ha mage att ställa sig i båset nästa match även om han inte skulle få sparken efter detta haveri?
Ett par till i röven så har vi släppt in dubbelt så många som årets nykomling i SHL.
Men vi spelar bra på hemmaplan!
Tack för kaffet Montén.
Går en buss norrut ikväll.
23 skott. 7 mål.
Fan jag lider med Önerud.
Svårt att vinna då.
Hjälten som försökte ta sig in i båset och skälla ut Montén i ansiktet.
Jag tycker synd om shore
Nog endå bästa som kunde hända
Skulle precis skriva att HV får starta tennissektion nu, efte 4-6, 2-6, 0-6, men då gör MIF 7:an. Dalen bäst i Jkpg!
Herregud, vilka bilder på tv4… ![]()
Nu måste vi vara på botten.
Nu brister det på all punkter i arenan! Så sorligt att det ska ha behöva gått så här långt
0-8
Okej nu är Montén borta, det finns verkligen inte att han blir kvar efter detta. Nubben lyckas väl prata sig ur det på nåt vis…
Well well well
Fy fan för dom som betalat för den här skiten. Och extra synd för killen från England att man visar upp Hv-hockey. Avgå alla absolut alla.
Jag är så besviken och uppgiven på hur man väljer att lägga sig ner och dö som förening.
Ända gkädjeämnnet hittills var att jag fick se Gotland iaf . Hockey kan just nu dra åt helvete
Gjorde André det där för att få en ny ledning?
Att supportrar går mot båset, förstår det. Men de har gått kävligt långt. Aldrig upplevt detta kaoset i föreningen.
Hahaha jag ligger på golvet och skrattar ihjäl mig