Det här blir ju smått löjligt nu. Tycker ärligt synd om Montén, vad är det för arbetsmiljö han har. Det är ju som att se ett skadat djur som lider som ägaren inte avlivar…
Stort av de supportrar som visar sitt missnöje förusatt att de inte går över någon gräns.
Låt inte Montèn bära detta hundhuvud!
Det finns alltså lag i SHL som släppt in 16, 18 respektive 18 mål totalt. Under hela grundserien hitintills. Vi har släppt in 20 mål på åtta perioder och totalt 51 mål…
Men vi spelar bra på hemmaplan och har hyfsat tekningsstatistik!
Väl talat! Problemet ligger ovanför montens huvud även om även monten bör avgå.
Jag såg den matchen, det var helt annorlunda. Minns det ganska tydligt. Det var en sån där kväll som händer en gång på 30 år. Allt LHC gjorde lyckades, allt HV gjorde misslyckades, 0-8 speglade inte alls matchen den gången. Den här gången gör det det. HV har precis ingenting, tomt, nada!
Nog för att Montén och Nubben inte är rätt men har spelarna ingen jävla skam i kroppen? Ser fan ingen ens försöka. AP som säger att det ser skit ut i matcherna slänger iväg passningar rakt till motståndare och ser inte ut att bry sig alls. Spelar ingen roll om det står 0-1 eller 0-15 det får fan inte se ut på det viset från en kapten. Spelarna bör skämmas för detta.
Nu pratar de om lagets säkerhet när de ska lämna arenan… onekligen en speciell match. Råttet mågat. Visa missnöje ok men bara det sker på ett icke-hotfullt sätt…
Hej du min lille vän.
Detta är ditt framtida jag.
Undvik att titta på kommande match. Om du vill ha humöret och hälsan i behåll.
Jag lovar.
Ja han såg uppgiven ut … vid ett av målen är han framför eget mål, står håller klubban med en hand, helt lojt
Detta måste vara en protest av spelarna för att få till en förändring.
Det är så gruppdynamik, självförtroende och psykologi fungerar.
Montén når inte ut. Truppen är mycket bättre än det vi ser nu men spelsystem, coaching kombinerat med självförtroendet så ser det så illa ut. Det är så ledsamt.
Hur många finnar spelar i HV, nästan halv Åbo och ändå ingen Sisu. Spelarna har ju också ett ansvar!
Om spelar ska klaga genom att lägga sig så måste dessa försvinna från klubben. Vi kan inte ha ett lag där spelare aktivt försöker få bort sin tränare för att dom inte är nöjda, dom är för fan betalda proffs och måste ha mentaliteten att alltid vilja vinna och göra sitt bästa. Går inte ha spelare om dom ska agera som småbarn som inte får godis i affären av sina föräldrar.
Tur man knaprar benzo…
Det var det inte
Låter sjukt men lider lite med Montén med, hela laget slänger han framför bussen. Spelsystem eller inte så här illa ska det ej få vara att man losar med 8-0…
Men Montén måste lämna tror han mår sjukt dåligt och mår man dåligt ska man inte jobba med människor. Måste må bra själv först.
Nää inte ens dessa ställ gjorde skillnad
Eller gjorde de det då Hv höll nollan
Stackars engelsmannen Mike som åker och ser HVs sämsta match sen 1971
Vi hade en 2001