Det är ju också ett minne för livet.
Tror han bytte lag efter detta ! synd om honom …
Enda positiva jag tar med mig från dagens match är att vi i alla fall inte kan få färre än noll poäng. Det är något att bygga vidare på…(?)
Japp!
Usch, det var inget kul att stå i klacken idag. Minst sagt obehagligt när hullisarna tappar det o beger sig mot båset. Skönt att det inte blev värre än det blev just där iaf. Men nu känns det verkligen som att Montén som person är i fara. Finns definitivt dem som inte är rädda för att söka upp honom och yttra sig genom både verbalt och fysiskt våld. Som andra har sagt, kritiken här inne riktar sig mot Monténs inkompetens att coacha och leda vårt lag, inte att skada personen Tomas personligen på något sätt. Är verkligen orolig att något ska hända honom just nu. Hade varit säkrast för alla om hans avgång bara kunde annonseras innan torsdag…
JP-femman
5) -
4) -
3) -
2) -
1) Simon Önerud, forward
Aktivt sabotage är det nog inte. Men det sätter sig i hjärnan tillslut. Hjälplösheten i att vad man än gör så är förutsättningarna så dåliga att det blir meningslöst att ens försöka. Även de bäste kan nås av sådana tankar vid för mycket uppförsbacke. Då krävs att det finns någon att tala en till rätta i form av tränare man litar på, mental coach eller liknande
Det är ledningens fel att det gått såhär långt, förr eller senare tröttnar folk helt och det är det vi ser just nu i och utanför arenan. Hade man agerat i tid hade vi sluppit det. Skyll aldrig på fansen för deras agerande
HV slutade uppdatera sin Instagram Stories vid 0-4.
Förstår admins uppgivenhet.
Delar din uppfattning, Monten är färdig dock så hade jag gärna sett Nubben och klubbdirektör ta shitstormen.
För egen del är det bäst för forum att jag loggar ut.
Har försökt hålla nivån uppe fram tills nu.
Får köra missnöje utanför.
Ha en skön kväll.
Nya tag nästa match.
Hv har troligtvis nått botten.
Ser med försiktighet fram mot kommande matcher om vi blir bättre eller sämre!!!
@Fyboda har du fortfarande matchtröjan på dig i Malmö ikväll är du en hjälte… jag sätter på mig min så syns vi på möllevångstorget!
Fast, man har som individ ett ansvar, bua skrik men stanna där. Jag har lovat mig själv att inte sätta min fot i Garden så länge Monten är kvar, det är mitt missnöje.
Självklart finns det gränser men att folk tröttnar och att känslorna tar över måste man förstå.
Blev precis utskrattad här av mina polare.
Men jag tänker såhär, det här var det bästa som kunde hända, detta påskyndar processen!
Ja nu finns det bara en väg framåt. Monten kan inte sitta kvar. Vi får en ny tränare som laget sluter sig samman bakom, och så börjar vi jaga uppåt
För spelarnas skull, håll dem kvar i arenan tills saker och ting har lugnat sig. Kan bli ett bra tillfälle att rensa tankar, teambuilding mm.
Någon som är på plats och kan säga om det är oroligt utanför arenan?
Jag har gått men det stod ett gäng utanför spelarnas ingång innan och väntade.
Jag har mailat Lindbom ett par gånger och däribland lovat detsamma.