HV spelade bra idag! Inte tränarens fel…aldrig tränarens fel .
Jag tror Monten kanske gjort sin sista match, definitivt vid förlust på tisdag.
Nä det var väldigt snällt allting. Inga fysiska hot. En person som slog lite på plexit. Vi körde vi älskar HV vid slutsignal.
Höken ställer tuffa frågor på presskonferansen! Helt rätt!
Även om vi förlorar med 8-0 så ser det emellanåt bra ut. Tycker man ska ge Montén några matcher till.
Ironisk antar jag!
Vad frågar han?
Vad är det för frälsare som Wennerholm snackar om?
Ja om du är nöjd med spel i Allsvenskan nästa år!
Finns på hemsidan
Lindbom misstänker jag
Alltså…jag ser ju en del träningar. Man åker sina bågar, passar kors och tvärs och avslutar med skott. Man har några korta och intensiva kampövningar 2 mot 2 och 3 mot 3. Det ser i alla fall bra och tempostarkt ut.
Men sen…en jävla massa 5 mot 5. Dåligt tempo, begränsat med feed back. Inget upplägg som visar på defensivt tänk. Bara en massa 5 mot 5, vilket kan, i bästa fall, kallas pojklagsträning. Sen några minuters träning av pp och bp.
Montén har gjort det ganska bekvämt att vara HV-spelare.
Monten tror han står i båset på tisdag, Höken fick nästan Monte att darra på läppen, bra frågor!
En sann soffkomiker!
Skrev lite med Höken här om dagen faktiskt, skrev att skönt att nån från de stora tidningarna sköter Hv71 fansens talan, han vet exakt vad vi vill veta haha!
Igen. Presskonferensen finns på hv71.se. igen
Bra svar om man har som mål att leda ett topp(?)lag i Allsvenskan nästa år.
Åk ner med hela J20 till Malmö på tisdag och låt a-laget stanna hemma och se dagens match på tv 3-4 gånger. Ge dom även en sked med koskit
Dagens match måste ju varit att visa sitt missnöje mot coachen. Inte fan förlorar vi med 0-8 hemma mot Malmö annars!
Sen tror fan att man inte säger upp sig när man har ett välbetalt jobb. Ingen som hade gjort.
Men nu måste huvuden rulla och det inte bara ett! Monténs intåg är Nubbens fel och han ska också rulla ut ur Jönköpings kommun.
Att Lindbom är kvar köper jag men endast säsongen ut. Sen ska han också bort. Vi måste ha in en chef som vill och vågar. Det måste ta slut detta mjölkande.