Montén förstår nog inte vad kronwall säger det är över vad jag förstår med.
Enligt Kronwall skrivs det in garantier i kontrakten om vad man är tänkt för… Hmm. Kanske då stämmer med att Teden ska spela PP och i en ledande spelare…
Missa att han sa det. Då kan vi sätta ännu mer press och såga Tedenby ännu hårdare. Hade han HV hjärta hade han självmant frånsatt sig den rollen.
Om kontraktet med garantier sabbar för laget. Försvinn! Är det så vill jag inte se han mer.
Kronwall är precis vad vi saknar, kan garantera att vår defensiv sett bra ut med honom i organisationen
Ju mer man man lyssnar på Staffan och Niklas desto mer tydligt är det att Kent Norberg måste bort omedelbart. Att en SHL klubb kan få misskötas på detta vis är helt obegripligt
I skrivande stund är det mer otroligt att Wilander, styrelse och Lindbom låter det fortgå.
Det är nästan mer pinsamt för dem än för Nubben och Monty.
Oj vilken sågning av en SHL klubb. Hvs kris går djupare än vad de flesta kan förstå…
Mailade Nubben och bad honom gå in och läsa här om dom själva har svårt att se det uppenbara efter förra matchen, skrev även att man skulle ta hem Fransson och bänka stakke samt ge fisken mer istid. Tvivlar på det men tänk om han faktiskt var inne och kikade? Haha
Klockrent “försvara huset för 11-åringar” med mängder exempel ur EN period ur Örebro-matchen.
Vilken hönsgård, alla jagar eller stirrar puck.
Har någon klubb någonsin i Hockeyn varit mer kritiserade
Pelle G förstår inte sånt här eller vad är bortförklaringen?
Ju mer dom sågar HV med uppenbara analyser så blir jag så jävla förbannad. Och så dricker jag öl och då blir jag ännu mer förbannad!
Som en kollega beskriver sitt liv varje dag. Heeeelveeeteeee!!!
Veckan före löning är det Amarone och ryggbiff.
Detta sen gammalt
Tror nog dem kommer köra hårt på två backpar idag, lite mindre tid på Fransson/Landén. Känns ändå rimligt kan jag tycka!
Behöver nog var 2 siffrigt för att känna sig trygg😊
Lindbom klamrar sig fast på den sjunkande båten.
Sorgligt.
Verkar ju inte aktuellt att byta ut Monten eller Nubben när man lyssnar på Lindbom nu
Tror inte Lindbom säger hela sanningen…
Han måste ju säga så där. Tror Montén hänger väldigt löst