Omgång 12: Timrå IK - HV71

Jag menade när säsongen är slut… Kommer ju knappast bli bättre.

Nåja :cry:
Tror du på tomten med inte en chans i helvete att det byts ut någon i ledningen eller i tränarstaben :exclamation:

Ser inget fel på Strömbergs tackling, varför åekr han ut?

Instämmer. Klockren propp i bröstet? Två fel hos Timråspelaren: 1) tittar ner, 2) står som en ostbåge. Sträck på dig och kolla upp för i helvete.

Det är nog mer önsketänkande. Men såklart, med denna ledning kommer det inte bli nån förändring. Så sjukt frustrerande och provocerande att dom kan experimentera och låta Bengtsson få så mycket istid i PP när han har 1 assist på 11 matcher. Skandal

Exakt, det är för mycket i HV71 just nu som är lite för märkligt för att det ska kännas bra.

Enl Lindbom spelar man dom spelarna som är heta i PP…ex. Dom som skjuter mycket osv. Man har någon egen mätning där.

Jag begriper inte den och misstänker att inte Lindbom gör det heller.

Känns faktiskt som man överanalysera sönder laget. Känns inte som det finns någon glädje i själva spelet.
Mer rädd för att göra något annolunda och vinna matchen.

Strömberg blev just en ny favorit. Bra jobbat!

Uddlöst, 4 perioder nu utan något mål framåt. Tror ni Lindbom gör något åt saken eller rullar man på ?

Handen på hjärtat, är detta verkligen 17 spelare med rätt karaktär? Det gör ont att se detta elände.

oj oj detta är verkligen skolboks hockey ala Lindbom. Vi har inte en enda riktig farlig målchans. Timrå är inte äns bra…

jag skite i corsi statistiken som hv är i topp de spelar nada när man inte skapar några farligheter eller gör mål

rullar på…någon gång löser det sig… :unamused:

Enligt Hult… :unamused: :frowning:

Tabellen ljuger inte, HV ligger på kvalplats, men den här i stort sett skadefria truppen, helt oförsvarligt. Jag tror det är dax att ngn tar lite svåra beslut, det skulle ngn gjort för längesen.

Vi gör dem bättre än de är… Men lindbom försöker tråka ut motståndet. Klassisk hv-hockey du vet!

Men frågan är vem som ska ta det svåra beslutet :question:

hade inte gunnar stått hade stått 3-0… minst… #avgålindbom

Vad ska till för att få en förändring i HV71??
När helvetet fryser till is? :angry:

Kicka Lindbom nu och leta upp en ny tränare som kan bygga om under uppehållet

Det som känns bekymmersamt är att första och andra perioden mot Mora verkar skakat dem så hårt…Att jämföra med DIF som mot Timrå nyligen flera gånger fick se Timrå komma ikapp men har en växel till att lägga i och ta tre poäng till slut. HV har inte den stabiliteten.