Omgång 12: Timrå IK - HV71

Den skulla han tagit efter 1-0

Han borde ta en timeout från hockeyn

Hult blev ju belönad med nytt 2års under föregående säsong trots ett solklart fuskbygge.
Men ja helt klart bör något hända snarast så Hv för tid på sig att förhoppningsvis vända denna trend.

Va f-n säger du?? :wink: :open_mouth:

Och backtränare Rahm får sköta forcerings-taktiksnacket…

Hv är nya familjen, alla håller varann om ryggen.
Det viktigaste är namnet, inte vad som preseras.

Det kommer gå åt helvete

Hej då Lindbom, gör om, gör rätt…sämre än Rögle Mora och Örebro.

Vad det inte Timrå som skulle få pisk pga
alibimatchen mot mora, har för mig Önerud
sa det i en intervju…så bra det gick… :unamused:

3-7 mot Mora och Timrå Vad säger Lindbom då ?

Varför ens ta en timeout med 1.02 kvar, tillsammans med hur det sett ut ikväll?
Kan ju knappt vara för att vinna matchen, utan snarare att få in ett mål. Vilket man fick.

Men, herr Lindbom, 2-1 svider exakt lika mycket som 2-0.
So, whats the point?

Timeouten skulle givetvis tas i nån av de två första perioden, när Timrå lekte som mest.

Nu tycker Lindbom att “vi gick för det i slutet”… omg.

Fan!

Jaha, Hv visar desperation och kämpaglöd… När det är 30 sekunder kvar… Om de hade detta i sig, varför vänta så länge med att plocka fram det. Sömnigt i 59:30…

Önerud är ju bedrövligt dålig, trots målet. Nisse A likaså, förväntade mig en back med pondus och skott i PP…så blev det icke.

Ja, han säger att dom inte ska titta bakåt utan se framåt istället… :frowning:

Dags för Lindbom att gå nu!

När har HV legat näst sist tidigare efter 13 omgångar detta måste väl vara bottenrekord eller??

Vore bättre att han tittade efter ett nytt jobb isället :imp:

Inget förvånar mig om det är bottenrekord dom sista 20 åren…

Om Lindbom är kvar många matcher till kan vi nog lägga ner denna säsong för de kommer inte bli bättre spel med sådan inkompetent ledare

Jag ska inte klaga. Har fått tillsägelse att vara from som ett lamm. Men kan väl få säga så här i alla fall: Kanske ligger det nått i min kritik som jag förespråkat om i tidigare inlägg? Kanske ni nu förstår att jag inte sagt det för att vara elak, eller tycker det på något som helst sett tycker detta är roligt. Nej, jag har bara förutspått detta i tidigt skede, vilket ni också säkert ha gjort. Skillnaden är bara att jag skriver vad jag tycker och tänker. Redan innan säsongen skrev jag att årets trupp luktar fiasko. HV71 har ett lag fullt med medelmåtta. Men finns ingen notorisk målskytt, ingen självklar center, ingen självklar första målis, ingen självklar PP uppställning etc.

Allt är så himla gull i gull och karaktär och hitan och ditan.

Nu måste även spelare, tränare och ledning se det vi fans ser. Händer inget nu och jag menar nu, så är vi snart 10 meter under botten. För på botten är vi redan nu i klarspråk, näst sist i tabellen. Det måste ageras nu. Inte nästa match. Utan nu.

Ring J Rönnqvist, Perra Johnsson, vem fan som helst.
Behåll Rahm, bort med Lindbom och Lundh.

Bort med Hulth också, 0 kompetens